Activity

  • Briggs Viborg posted an update 1 year, 6 months ago

    محتوای این مقاله

    • کتابخانه الکترونیکی رایگان
    • سایت دانلود کتاب رایگان
    • دانلود رایگان کتاب
    • دانلود رایگان کتاب های پولی
    • سایت های دانلود رایگان کتاب فارسی

    همچنین ژانرهای مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله عاشقانه، جوانی و فانتزی. پروژه گوتنبرگ یکی دیگر از منابع عالی برای یافتن کتاب های الکترونیکی رایگان است. این سازمان غیرانتفاعی در سال 1971 توسط یک دانشمند فناوری به نام مایکل اس. هارت تاسیس شد و یکی از اولین کتابخانه های دیجیتالی بود که کتاب های الکترونیکی را در دسترس عموم قرار داد. بیش از 60000 کتاب الکترونیکی رایگان در این سایت یافت می شود. اگر به دنبال کتاب های الکترونیکی رایگان هستید، اینترنت بهترین مکان برای جستجو است.

    کتابخانه الکترونیکی رایگان

    ManyBooks یکی از بهترین منابع وب برای کتاب های رایگان در قالب های مختلف قابل دانلود است. در اینجا صدها عنوان در انواع ژانرهای جالب وجود دارد و کاملا رایگان هستند. همه کتاب ها کلاسیک نیستند، بنابراین اگر ژانرهای دیگر را دوست دارید، این سایت جایگزین خوبی برای سایر ژانرهای موجود در این لیست است.

    اگر کتاب‌های رایگان فوراً ظاهر نشدند، کتابی را که می‌خواهید جستجو کنید یا کتابی را در کادر جستجو تایپ کنید تا همه کتاب‌های فروخته شده توسط کاربران در منطقه خود را پیدا کنید. Google Play به شما امکان می‌دهد تا هزاران کتاب رایگان را مستقیماً در رایانه شخصی یا تلفن Android خود بخوانید. بچه‌ها می‌توانند کتاب‌های رایگانی که هر ماه از طریق کتابخانه تخیل دالی پارتون برایشان ارسال می‌شود، دریافت کنند.

    البته توجه داشته باشید که برخی از منابع فرمت های فایل محدودی را ارائه می دهند که ممکن است انتخاب های شما را محدود کند. بسته به دستگاه شما، سایت کتاب الکترونیکی ممکن است فرمت های فایل مورد نیاز شما مانند mobi یا epub را ارائه ندهد. گزینه دیگر مراجعه به کتابخانه و امانت گرفتن یک کتاب الکترونیکی رایگان است. کتابخانه ها اغلب تعداد محدودی کتاب الکترونیکی رایگان در اختیار مشتریان خود دارند.

    سایت دانلود کتاب رایگان

    کتاب‌های الکترونیکی رایگان همچنین فهرستی ماهانه از عناوین رایگان ارائه می‌دهند. حتی می توانید در طرح VIP آنها ثبت نام کنید و کتاب های رایگان نامحدود مادام العمر دریافت کنید. و اگر ترجیح می دهید خودتان کتاب ها را دانلود کنید، می توانید به آرشیو اینترنت نیز مراجعه کنید. یکی دیگر از منابع رایگان برای کتاب های الکترونیکی، کتابخانه محلی شما است.

    دانلود رایگان کتاب

    هارت کاتالوگ آن شامل نسخه دیجیتالی اعلامیه استقلال آمریکا است. همچنین می توانید مشترک Kindle Unlimited شوید که ماهیانه 9.99 دلار هزینه دارد. این سرویس به شما امکان دسترسی نامحدود به بیش از 1 میلیون فیلم را بدون محدودیت ماهانه می دهد. راه دیگر برای دریافت کتاب های الکترونیکی رایگان، ثبت نام در وب سایتی به نام ManyBooks است.

    دانلود رایگان کتاب های پولی

    آیا می خواهید از طریق گوش خود بخوانید؟ در واقع تعداد شگفت انگیزی از کتاب های صوتی رایگان از طریق منابع و کتابخانه های برنامه ما موجود است. توجه داشته باشید که این راهنما بر روی مکان یافتن کتاب های رایگان و نحوه دانلود آنها تمرکز دارد. از آنجا، باید کتاب ها را به Kindle خود منتقل کنید، بنابراین راهنمای کاربر Kindle ما و همچنین مقاله ما را در مورد نحوه ارسال کتاب به آدرس ایمیل Kindle خود بررسی کنید.

    سایت های دانلود رایگان کتاب فارسی

    کتاب های الکترونیکی اینجا نیز به زبان های مختلف موجود است و بیشتر عناوین آن به زبان انگلیسی است. در عوض، بهتر است عنوان کتاب، نویسنده یا چکیده خاصی را جستجو کنید. جستجوی پیشرفته به شما امکان می دهد نتایج را بر اساس زبان و پسوند فایل محدود کنید و همچنین می توانید عناوین دقیق کتاب را برای مشاهده جستجو کنید.

    منبع: ایران پیپر