Activity

  • Pham Lindegaard posted an update 1 year, 4 months ago

    امکان نویزگیر نیز در این ایرپاد به صورت کاملا حرفه ای تعبیه شده است و با حذف صداهای محیط پیرامون، مکالمه‌ی با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهد. تمامی موارد ذکر شده باعث شده تا ایرپاد شیائومی مدل AirDots TWSEJ02LM جز لیست ایرپاد با قیمت مناسب ما قرار بگیرد. ایرپاد پرو کپی 6 گرمی که یکی از ارزان ترین مدل های کپی موجود در بازار است. در بخش ظاهری با طراحی ساده و رنگی باکس که کیفیت معمولی رو به رو هستیم که حس کپی بودن محصول را دارد. در داخل باکس ایرپاد های پرو فیک، خود ایرپاد پرو به همراه یک کابل شارژ بسیار ساده و یک دفترچه راهنما کوچک قرار دارد. اندازه و ظاهر این مدل از ایرپاد، از نظر اندازه کامل با مشابه با نسخه اصلی است و تفاوت در کیفیت ساخت است که نسبت به مدل اصلی سبک تر است.

    اگر اهل صدا هستید و می خواهید بهترین کیفیت صدا را داشته باشید، باید به دنبال ایرپادهایی باشید که با کدک aptX سازگار هستند. استفاده از هدفون برای یک تجربه شنیداری خصوصی و شخصی در سال 1989 با اختراع ابتکاری هدفون های حذف نویز، حتی بیشتر شد. تاریخچه هدفون های حذف نویز سال ها قبل با طرح ها و پتنت های مختلفی آغاز شد که قدمت آن ها به دهه 1950 برمی گردد.

    سونی همیشه جزو برندهای برتر در حوزه تولید تجهیزات صوتی بوده و این بار هم توانسته با طراحی و عرضه هندزفری بلوتوثی خود نشان دهد که یک برند قدرتمند است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این مدل و برند را حتما در لیست هندزفری‌های مورد علاقه خود قرار دهید. هندزفری بلوتوثی گردنی برند Sony مدل WI-1000XM2 دو گوشی با سایز استاندارد دارد که به راحتی در گوش جای می‌گیرد و در نتیجه از ورود صدای اضافی جلوگیری خواهند کرد. بهترین هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل Galaxy Buds Live، با تشخیص فرکانس‌های صداهای اطراف می‌تواند نویز صدا را کاهش داده و این امر مکالمه‌ای لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد. بهترین هندزفری بی سیم آیفون مدل AirPods Pro قابلیت پخش موسیقی به مدت ۲۴ ساعت به صورت مداوم را دارد. هندزفری بلوتوثی گردنی لنوو، مدل HE05 از نسخه ۵ بلوتوث پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به تمامی دستگاه‌هایی که دارای بلوتوث هستند (مانند لپ‌تاپ و تبلت و سایر پخش‌کننده‌های موسیقی) متصل کرد.

    از لحاظ ظاهری، هیچ تفاوتی میان بهترین هدفون بلوتوثی و هدفون سیمی وجود ندارد. بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه را با امپدنس بالا خریداری نمایید. چرا که امپدنس پایین برای تقویت صدا از جریان الکتریکی استفاده می کند که این امر سبب ایجاد ارتعاش در زمان انتشار صوت می شود.

    بهترین هندزفری بلوتوثی هدفون‌های بی سیم و پشت گردنی و هدفون های جمع‌و‌جور روی گوش قرار می‌گیرند، تا هدفون‌های بلوتوثی و بدون سیم، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم تا بتوانید یک هدفون مناسب برای رفع نیازهای خود پیدا کنید. توجه داشته باشید که بهترین هدست‌های سونی امروزی، با صرف‌نظر از هزینه و قیمت‌، دارای ارتباطات به روز Bluetooth 5.0 هستند. QCY T19 طراحی مدرن و جذابی دارد و بدنه گوشی‌ها و کیس دارای بافت ریزی است که توجه به جزئیات را نشان می‌دهد.

    این هندزفری از طریق بلوتوث به گوشی (تبلت، لپتاپ و…) شما متصل می شود. چیپست اصلی این هندزفری که صدا را برای شما تحلیل می کند، چیپست قدرتمند کوالکام می باشد که با نسخه 5 بلوتوث استفاده شده در این هندزفری نیز سازگار بوده و همین پردازنده به هندزفری T19 امکان پخش کدک aptX را می دهد. یکی از مزایای دیگر استفاده از بلوتوث 5 مصرف کم باتری است که در مقایسه با نسخه های پایین تر بلوتوث این مزیت به خوبی مشهود است. این محصول با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه شما متصل می‌شود؛ به این ترتیب می‌توانید بدون این‌که نگرانی از قطع شدن ارتباط هدفون خود با گوشی داشته باشید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین این هدفون به میکروفون مجهز شده که با استفاده از آن می‌توانید به مکالمه بپردازید. امروزه هندزفری ها نیاز های ضروری هر شخص میباشد بیشتر افراد در طول روز به مکالمه میپردازند و برای آرامش خود به موسیقی گوش میدهند که استفاده از هندزفری از نوع سیمی مشکلاتی را ایجاد میکنند مثل گره خوردن و فرسودگی کابل.

    که البته در صورت روشن بودن نویز کنسلینگ این عدد به 19 ساعت تنزل پیدا خواهد کرد. (این ساعت ها برای استفاده های مداوم اعلام شده است.) تجهیز این ایرپاد به ردیاب بلوتوثی، از دیگر امکانات کاربردی آن می باشد. بدون شک یکی از بهترین مدلهای ایرپاد، هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless می باشد که به لطف طراحی ارگونومیک و مهندسی شده ای که دارد در بهترین حالت ممکن درون لاله گوش کاربر قرار می گیرد. یکی دیگر از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار که از کیفیت خوبی برخوردار است هدفون بی سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS می باشد.

    شاید برخی تصور کنند که تنها با خرید هدفون‌های گران قیمت ‌می‌توانید کیفیت خوبی را تجربه کنند اما امروزه برندهایی مانند شیائومی و لنوو دستگاه‌هایی تولید کرده‌اند که به راحتی با مدل‌های گران قیمت قابل مقایسه هستند. مسترنکست در این مطلب تلاش کرده تا با معرفی و بررسی مختصری از بهترین ایرپاد های اپل، دید شما را برای خرید یک ایرپاد با کیفیت باز کند. به همین منظور در بین انواع ایرپاد های اپل، ما به سراغ 4 مدل از جدیدترینِ ایرپادهای اپل رفته و آنها را برای معرفی انتخاب کرده ایم. شاید کمی عجیب باشد که یک هندزفری مدل گردنی در این لیست قرار دارد اما لازم است بدانید بسیاری از کاربران به مدل ارگونومی ایرپاد توجهی ندارد و فقط به خاطر کیفیت بالایی که دارد آن را انتخاب می کنند. به جرات می توان گفت کیفیت هندزفری سامسونگ level u pro با ایرپاد اپل برابری می کند!

    هدفون های بی سیم درر آن زمان سیمی برای اتصال به منبع صوتی نداشتند، اما سیمی داشتند که دو گوشی هدفون یا ایرپاد را به هم وصل می کرد. به همین دلیل بود که Onkyo، شرکت ژاپنی متخصص در تولید تجهیزات صوتی، همه را غافلگیر کرد و اولین هدفون واقعاً بی سیم را با مدل Onkyo W800BT به بازار عرضه کرد. با ورود این ایرپاد به بازار دیگر همه چیز از جمله کلید روشن/خاموش، میکروفون و کنترل صدا در خود هدفون وجود داشت. کیفیت مکالمه نیز برای GT7 چالشی نخواهد بود و صدا با شفافیت خوبی به طرف مقابل منتقل می‌شود و صدای اضافی محیط تا حد خوبی از بین می‌رود.

    هندزفری بلوتوثی QCY مدل T5 در برابر باران و تعریق نیز مقاوم خواهد بود. بنابراین اگر گوشی‌ها شارژ تمام کردند می‌توانید آن‌ها را داخل کیس بگذارید تا مجددا شارژ شوند. یکی از ویژگی‌های برجسته و منحصر به فرد آن، نگهداری شارژ تا ۳۰۰ ساعت است.

    از طرف مقابل چند بار در مورد کیفیت صدا پرسیدم و اصلا متوجه نشده بودن که با هندزفری صحبت میکنم سرعت قطع و وصل شدن خیلی سریع هست . این ایرپاد به دلیل داشتن قابلیت های متنوع از فروش بسیار بالایی برخوردار است. به خوبی در گوش قرار میگیرد، قابلیت نویز کنسلینگ دارد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. هدفون FreeBuds 3 Wired Charging از محصولات برند «هوآوی» است که به‌صورت بی‌سیم طراحی شده و خروجی صدای باکیفیتی دارد. هدفون Freebuds 3 در کنار فناوری مقابله با صدای مزاحم کیفیت مکالمه بسیار مطلوبی را برای کاربر به همراه دارد. علاوه بر این، این هدفون مجهز به تکنولوژی حذف صدای مزاحم DSP است که باعث می‌شود مکالمات با آن، از کیفیت بالایی برخوردار گردد و همچنین صدای محیط اطراف را کاهش می‌دهد تا بتوان با لذت بیشتری به موسیقی گوش کرد.

    هدفون های بی سیم به هیچ سیمی نیاز ندارند و در عوض به فرکانس های رادیویی متکی هستند! مزیت اصلی استفاده از ایرپادهای بی سیم نسبت به ایرپادهای سیمی، قابل حمل بودن آن ها است؛ با داشتن ایرپادهای بی سیم نیازی نیست که منبع پخش صوت مدام در کنار شما باشد. ایرپادهای بی سیم برای ورزش در باشگاه، فعالیت در فضای باز یا رفت و آمد با وسایل حمل ونقل عمومی عالی هستند. همچنین به دلیل این که این مدل ایرپادها سیم ندارند، لازم نیست نگران گره خوردن سیم ها حین جابجایی باشید!

    ازنظر کیفیت صدا نیز، ایرپادز پرو حداقل در این بازه قیمتی عالی به‌حساب می‌آید؛ بنابراین، اگر از آیفون استفاده می‌کنید و می‌خواهید حدود ۵ میلیون تومان برای خرید هدفون هزینه کنید، بدون شک ایرپادز پرو را تهیه کنید. مدل 2S ایرپاد شیائومی هم از دید خیلی‌ها همچنان بهترین ایرپاد شیائومی است و باید در لیست بهترین ایرپاد‌های شیائومی دیده شود. مهم‌ترین تفاوتی که این مدل نسبت به مدل قبلی دارد، عمر باتری است که به 24 ساعت افزایش پیدا کرده‌.