Activity

  • Whitfield Lindgreen posted an update 1 year, 5 months ago

    ✅ از این روش می توان برای تشخیص دقیق مشکلات رحم و تخمدان مانند انواع پولیپ، فیبروم، کیست ها مانند کیست تخمدان و یا عفونت های حفره ی لگن استفاده نمود. تزریق ماده حاجب حاوی ید می تواند به برجسته کردن بخش هایی از سیستم گردش خون شما کمک کند تا آنها را در رادیوگرافی مشاهده کنید. دندانپزشکان از رادیوگرافی برای بررسی حفره ها در دندان استفاده می کنند. رادیوگرافی که طی سالهای پیش صورت گرفته است می تواند به پزشک کمک کند تا تشخیص دهد که آرتریت شما رو به وخامت است یا خیر. از فناوری اشعه ایکس برای معاینه بسیاری از قسمت های بدن استفاده می شود. مجموعه طبیب اول با همکاری پزشکان و پرستاران مجرب آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

    • شما هم می‌توانید بدون اینکه به صورت حضوری به مراکز تصویربرداری و سونوگرافی مراجعه کنید سونو گرافی خودتان را در منزل انجام دهید. اما سونوگرافی در منزل هم وقت کافی برای انجام دارد و همین که از جدیدترین دستگاه ها برای انجام آن استفاده می شود که قطعاً کیفیت را بالاتر می‌برد و در سطح خطا را پایین می‌آورد. باید به شما بگویم که با پیشرفته شدن تجهیزات پزشکی و مدرن تر شدن دنیای امروزی شاهد این بودیم که تجهیزات پزشکی نیز توانستند به صورت آسان حمل و نقل بشوند حتی وارد منازل نیز خواهد شد به این صورت که شما می توانید تمامی خدمات پزشکی را در منزل دریافت کنید. فایل تصاویر بدست آمده در رادیولوژی در منزل ،بعد از اتمام کار برای بیماران ارسال میشود و تصاویر چاپ شده هم بعد از چاپ شدن در کلینیک برای بیماران ارسال میشود. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در این مورد نیز تاثیرات مثبتی داشته و در حال حاضر دستگاه های قابل حمل جهت سونوگرافی درمنزل به بازار عرضه شده اند. کیفیت عملکرد این سیستم ها نسبت به سیستم های قدیمی و بزرگ بسیار بالاتر بوده و می توان خیلی بهتر تشخیص داد که بیمار چه مشکلی دارد؛ چرا که در این دستگاه ها از پیشرفته ترین تکنولوژی های دنیا استفاده‌ شده است.

    خدمات سونوگرافی در منزل با استفاده از این دستگاه ها انجام می شود و به راحتی می توان به منزل بیمار آن را انتقال داد. در این روش تصویربرداری تغیرات فرکانس امواج صوتی را اندازه گیری می کنند که برای اجسام متحرک مانند سلول های خونی مورد استفاده قرار می گیرد. نقطه قوت این مدل معابنه و تصویر برداری این است که برخلاف اشعه ایکس امواج این معاینه اشعه ای را به شما منعکس نمی کند و برای شخص هیچ گونه عارضه ای ندارد. احتمالا شما هم با ما موافق هستید که بودن در ترافیک، منتظر ماندن در چراغ قرمزها و یا صف‌های طولانی خدمات درمانی، انرژی و زمان زیادی از ما می‌گیرد.

    این کار را به کمک گاز استریل انجام داده و از هرگونه لمس مستقیم زخم خودداری کنید. برای تعویض پانسمان در منزل بعد از تمیز کردن تا زمانی که زخم کاملا خشک نشده است پانسمان را قرار ندهید. زخم باید به صورت کامل خشک باشد چراکه رطوبت در این ناحیه آن را مستعد آلودگی های میکروبی می کند.

    در نهایت پانسمان جدید را روی زخم قرار داده و آن را از طریق بانداژها و چسب های جراحی محکم کنید. محکم کردن پانسمان لازم است به اندازه ای باشد که بیمار احساس راحتی کند. بهتر است بدانید تعویض پانسمان تنها به معنای تغییر گاز استریل و بانداژها نیست. بعد از تهیه لوازم مورد نیاز لازم است نکات بهداشتی را قبل از تعویض پانسمان رعایت کنید. دست ها را به مدت یک دقیقه با صابون شسته و مطمئن شوید تمام نقاط به خوبی تمیز شده است.

    لذا گرفتن سونوگرافی هم کار بی خطری هست و هم این که مثل رادیولوژی اثرات سوئی ندارد چون دارای اشعه ایکس نمی باشد. گروه خدمات درمانی عرفان سلامت با بهره گیری از دستگاه های رادیولوژی و فلوروسکوپی کاملا دیجیتال با فلت پنل دتکتود و نیز دستگاه پرتابل رادیوگرافی های ساده و تخصصی ( رنگی ) را با حداقل دوز اشعه و با کیفیت بیشتر به صورت دیجیتال را فراهم میکند. پرستاری ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی به افراد سالم، بیمار و ناتوان در تمام سنین، خانواده­‌ها، گروه‌ها و جوامع و در تمام محیط‌­ها و مکان­‌ها است. سونوگرافی در منزل در مشهد ‌های پرستاری شامل ارتقاء سطح سلامت، پیشگیری از بیماری­‌ها و مراقبت از افراد است.

    با پیشرفت تجهیزات پزشکی و کوچکتر شدن این تجهیزات حمل و انتقال آن ها به منزل بیمار کار راحتی شده است که می توان کلیه خدمات پزشکی را در منزل برای بیماران انجام داد. سونوگرافی که گاهی اوقات، اولتراسونوگرافی هم نامیده می‌شود، نوعی روش تصویربرداری است که با کمک امواج صوتی با فرکانس بالا انجام می‌شود. پزشک سونولوژیست، می‌تواند با دستگاه‌های سونوگرافی پرتابل (قابل حمل)، وضعیت اندام‌های داخلی مانند ناحیه شکمی، رحم و تخمدان ها، کلیه و مجاری ادراری، کبد و کیسه صفرا، طحال، غده تیروئید و مانند آن را بررسی کند. همچنین باید بدانید که ما سعی کردیم از متخصصین ترین و با تجربه ترین نیروها در مرکز سونوگرافی در منزل غرب تهران استفاده کنیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل به ما تعمیر خدمات مربوط به سونوگرافی و پزشکی تان را دریافت کنید. رادیولوژی تخصصی از شاخه پزشکی است که در آن تصاویر اندام های بدن به منظور تشخیص بیماری تفسیر می شود. رادیولوژیست ها پزشکانی هستند که آموزش ویژه ای برای تفسیر تصاویر رادیولوژی برای تشخیص دارند ، در حالی که متخصصان رادیولوژی متخصصان تصویربرداری پزشکی هستند که از تجهیزات ساخت تصاویر استفاده و مدیریت می کنند.

    این امواج بعد از رسیدن به بافت های درونی، بازتابیده یا اصطلاحاً اکو می شوند، و تصویر نهایی با توجه به مؤلفه هایی مانند فرکانس و زمان رفت و برگشت سیگنال های گسیل شده، روی صفحه نمایش نشان داده می شود. علاوه بر این هر یک از انواع زخم نکات مخصوص به خود را هنگام تعویض پانسمان دارد که باید از آن ها مطلع بود. عفونت زخم ها رایج ترین عارضه ای است که روند بهبودی بیمار را با مشکل مواجه می کند. با ما همراه باشید تا در این مقاله آنچه را از تعویض پانسمان نیاز است بدانید. گاهی التهاب هایی در بدن افراد ایجاد می شود که ماه ها باعث رنجش فرد خواهد شد. این التهاب ها جهت درمان به نیرویی نیاز دارند که از داخل آن ها را تحریک کند.

    درمان باکادری مجرب امکاناتی مانند اعزام پزشک عمومی و متخصص ، اعزام آمبولانس ، ، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل ، اجاره و خرید تجهیزات بیمارستانی ، مراقبت سالمند و کودک را اختیار شما قرار میدهد . استفاده از تجهیزات گران قیمت و متخصصینی که بعضاً تمام عمر و ساعات زندگی شان در حال مطالعه و کسب تجربه بودند؛ در همه جای دنیا هزینه بر است. اما زمانی که بیماری اتفاق می افتد مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات اجتناب ناپذیر است. رادیولوژی در منزل تهران و سونوگرافی در منزل تهران این امکان را برای شما مهیا می کند تا لااقل از بسیاری از هزینه هایی مادی و معنوی سابق در جهت رسیدن به خدمات درمانی معاف شوید.

    چون این دستگاه ها به روز هستند معمولان کیفیت بهتری نسبت به دستگاههای بیمارستانی دارند. زیرا بیشتر دستگاه های بیمارستانی نسل قدیمی هستند مگر اینکه آنها نیز به روز شده باشند. سونوگرافی های موجود در بازار با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارند و روز به روز کیفیت آنها در حال ارتقا می باشد . یکی از خدماتی که توسط مرکز درمان در منزل شفا طب عرفان انجام میشود سونوگرافی در منزل می باشد .

    همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های پزشکی و پرستاری را خواهند داشت. سونوگرافی در خانه شمال تهران برای مردم منطقه هروی با بهترین متخصصان و تجهیزات در سریعترین زمان اعزام می گردد. خدمات شبانه روزی سونوگرافی در منزل شمال تهران به بیماران محله نوبنیاد در اسرع وقت صورت می گیرد. امروزه دریافت سونوگرافی در خانه شمال تهران بیماران ساکن منطقه نلسون ماندلا را از صرف زمان در صف های طولانی متخصصان بی نیاز کرده است. بهتر است به جای صرف زمان در تردد شهری ، آن را در استراحت درون خانه با دریافت سونوگرافی در منزل شمال تهران در پارک وی صرف کنید. همانطور که بارها تاکید کردیم در دوران کرونا مراجعه تیم پزشکی به خانه بیمار جهت سونوگرافی و رادیولوژی در منزل او خطر مراجعه فرد و خانواده را به مطب های آلوده و اورژانس ها کاهش می دهد.