Activity

  • Ahmed Bruus posted an update 1 year, 5 months ago

    برخی از موسسات این خدمات را ارئه می دهند و برخی دیگر ارائه ی این گونه خدمات را در حیطه ی کاری خود ندارند. مركز نگهداری سالمند و مراقبت از کودک در منزل مه چهرگان با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آماده ی خدمت رسانی 24 ساعته به شما و عزیزان شما می باشد. این مرکز با برخورداری از بانک اطلاعاتی گسترده، از توانایی پوشش نیازهای متنوع مشتریان برخوردار است و به تناسب نیازهای منحصر به فرد اعلام شده، نسبت به اعزام پرستاران حرفه ای اقدام می کند.

    گاها افراد اقدام به استخدام مراقبینی می کنند که بدون وابستگی سازمانی و کاملا مستقل عمل می کنند. این موضوع به دلایل امنیتی می تواند برای سالمند خطرآفرین باشد. سیگنال، صفحه‌ی شخصی همیاران است که در آن می‌توانید نمونه کارها، امتیازات، نظرات و توضیحات آن‌ها را مشاهده کنید و به طور مستقیم به آن همیار، درخواست سرویس دهید.

    امروزه موسسات و مراکز مختلفی مانند انجمن پرستاران ایران و جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری دوره آموزش مراقبت از سالمند کرده اند. این دوره با هدف آشنایی با شغل مراقبت از سالمند، ارتقای سلامت جامعه، بررسی وضعیت اجتماعی سالمندان و آشنایی هنرجویان با روش های نوین نگهداری از سالمندان برگزار می شود. برای نگهداری از سالمندان یا می‌توانی از پرستار سالمند استفاده کنید یا فرد سالمند را به خانه سالمندان ببرید.

    از مهمترین مهارت های لازم برای شغل نگهداری سالمند داشتن مهارت صبر است. یک پرستار سالمند حرفه ای نباید همیشه انتظار داشته باشد که همه چیز عالی پیش برود. گاهی ناهمواری ها و مشکلات زندگی صبر و تحمل هر کسی را از بین می برد. یک پرستار سالمند حرفه ای باید در زمان مراقبت از سالمند به طور مداوم با خود تمرین کرده و آرامش خود را در هر شرایطی حفظ کرده و بهترین و عاقلانه ترین راه را انتخاب نماید. اهمیت این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که شما از یک فرد دارای بیماری های اعصاب نگهداری می کنید.

    سعی کنید شستشو و حمام کردن سالمندان را با مراقبت انجام داده و از لوازم حمام تمیز و نرم استفاده کنید. آن‌ها مانند همه انسان‌های دیگر نیاز‌هایی مثل نیاز به احترام و دوست داشته شدن دارند. لازم است که هنگام مراقبت از آن‌‌ها ‌به نیازهایشان اهمیت دهید. در مراقبت از سالمندان، همیشه باید حواستان به برنامه غذایی آن­‌ها باشد. غذاهای کم­ نمک، کم ­شکر و کم چربی، مصرف مرتب صبحانه، گنجاندن میوه و سبزی در طول روز، از موارد مهم یک برنامه غذایی سالم است. فرد در خانه خود احساس آرامش و استقلال بیشتری دارد، از این رو مراقبت و نگهداری در منزل می‌تواند در تقویت روحیه سالمند تاثیر بسیاری داشته باشد.

    در اصل با این کار هم احترام سالمند خود را حفظ کرده اند و هم از او به بهترین شکل پرستاری میکنند. شرکت نگهداری از سالمند در مشهد این کار نیازمند استخدام پرستار سالمند خوب و با تجربه است. که برای یافتن چنین فردی باید تلاش کرد و بهترین را انتخاب کرد. بدون شک در سال های آینده با توجه به افزایش جمعیت میانسال و کهنسال کشور چالش های جدیدی در زمینه مراقبت از افراد میانسال برای سیستم درمانی کشور ایجاد می شود.

    در صورت نیاز می‌توانید برای دریافت فایل به صورت دستی از اینجا دانلود کنید. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید در اوقات فراغت خود، با عزیز سالمندتان وقت بگذرانید. اگر در خانه دوربین مداربسته نصب کرده اید حتما به پرستار بگویید.

    امور پرترافیک روزمره، مسیرهای دور و ساعات کاری طولانی مدت باعث می شود آنگونه که باید نتوانیم به سالمندان عزیز که در واقع گنجینه های خانوادگی ما هستند رسیدگی و خدمت کنیم. به همین دلیل نیاز به استخدام پرستار سالمند در منزل در تهران بیش از شهرهای کوچکتر احساس می شود. شاید فکر کنید یافتن یک پرستار حرفه ای و خوش برخورد آن هم در تهران کار سختی است. اگر ترجیح می دهید خودتان از پدر یا مادر پیرتان نگهداری کنید و تنها در مقاطع زمانی خاص نیاز به استفاده از تخصص و توانایی پرستار سالمند دارید می توانید پرستار سالمند مقطعی استخدام کنید. این پرستاران، وظیفه رسیدگی به سالمند در ساعات خاصی از روز را دارند. اگر سالمند شما به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته و برای چند روز نیاز به مراقبت تخصصی دارد نیز پرستار مقطعی می تواند به شما کمک کند.

    این در حالی است که در اکثر مراکز نگهداری از سالمندان، برای هر فرد یک پرستار اختصاصی در نظر گرفته نمی‌شود و نمی‌توانید درخواست طبخ غذای مجزا بدهید. پرستار سالمند باید یا دارای مدرک تحصیلی باشد یا دانش پرستاری داشته باشد و از همه مهمتر باید تجربه کافی برای پرستاری از سالمند را داشته باشد، برای مراقبت از سالمند تجربه کافی اولین شرط است زیرا تأثیر مستقیم در حفظ و نگهداری از سالمند دارد. تجربه چندین ساله ما، در کنار انتخاب بهترین پرستار سالمند، به شما کمک می‌کند تا فرد سالمند، کیفیت زندگی بالاتری را تجربه کرده و شرایط مساعدتری پیدا کند.

    سالمندانی که در منزل خود به صورت مستقل زندگی می کنند ممکن است به تدریج توانایی خود، برای رسیدگی به امور منزل را از دست بدهند. دانستن اینکه سالمند مشکل دیابت و قندخون دارد یاخیر درشروع کار بسیار مهم است ، بنابر این توصیه میشود در ابتدا پرستار سالمند از این مساله آگاه شود. اکثر ما در زندگی بدلیل مشغله زیاد ممکن است نتوانیم درطول روز در کنار فرزندمان باشیم ،به همین دلیل نیاز به یک مراقب (خدمتکار) مناسب داریم.

    برای کاهش این هزینه ها لازم است در هنگام استخدام پرستار به موقعیت جغرافیایی محل زندگی پرستار توجه کافی شود تا پرستار هزینه کمتری برای تردد صرف نماید. یک مراقب و پرستار سالمند خوب باید به حرفه خود متعهد باشد، وقتی خانواده یکی از عزیزان خود را به مراقب می سپارد باید بتواند بر عملکرد مراقب حساب کند. در صورتی که سالمند بیماری خاصی نداشته و فقط دچار کهولت سن باشد ، برنامه ریزی برای حفظ این حالت و حفظ سلامتی ایشان شرایط مختلفی را مطالبه می کند که در این مقاله به آن می پردازیم. پس از اینکه نیازهای غذایی سالمند بررسی و مشخص شد، مراقب سالمند موظف است طبق برنامه در طول هفته نسبت به درست کردن غذاها و خوراندن آن به سالمند اقدام نماید و آن را در گزارش روزانه خود یادداشت نماید. باید در نظر داشت افراد سالمند بدلیل کهولت سن دچار پوکی استخوان میباشند و کوچکترین حادثه ویا سهل انگاری در مراقبت درهنگام استحمام ممکن است اسیب جدی ویا جبران ناپذیری را متحمل سالمند نماید،لذا توصیه میشود اصول استحمام به دقت رعایت شود. مراقبت از سالمند و یا نگهداری ازکودک و سالمند درجامعه به دلایل زیادی ازاهمیت بالایی برخوردار است.ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت این موضوع بپردازیم.

    بر اساس تحقیقات انجام‌شده، سالمندانی که در منزل شخصی خود مورد پرستاری و حمایت قرار می‌گیرند، از سطح سلامتی بهتری برخوردار هستند. در این شرایط احتمال بروز افسردگی و ابتلا به بروز بیماری های مختلف در سالمندان افزایش پیدا می کند . برای پیشگیری از بروز این مشکل می توان از نوعی از خدمات پرستاری درمنزل که به عنوان همدم سالمند شناخته می شود استفاده کرد. در این شرایط با توجه به تعداد سایر افرادی که در منزل زندگی می کنند و مسئولیت هایی که برعهده پرستار است، میزان حقوق پرستار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بروز برخی از بیماری های مانند زوال عقل یا پارکینسون سبب بروز مشکلات حرکتی در میان سالمندان می شود.

    بعضی از پرستاران ما سابقه کار مراقبت از سالمند آلزایمری در منزل با شرایط مختلف را دارند. افراد سالمند معمولا شاغل نیستند و از پیدا کردن دوست جدید در محیط کار محروم هستند همچنین ممکن است دوستان سابق هم فوت کرده باشند و یا بیمار باشند پس نیروی کار برای مراقبت از سالمند باید از این مورد آگاه باشد و شرایط تفریح سالمند را به خوبی فراهم کند. برای حمام کردن آنها شما می توانید از یک صندلی مخصوص حمام یا یک ویلچر استفاده کنید. اگر فرد سالمندان توانایی حرکت اجزایی از بدن مانند دست را داشته باشد می تواند با نشستن روی یک صندلی خود را بشوید در غیر اینصورت شما باید در این کار به آنها کمک کنید.

    مسکوت ماندن و تنهایی برای سالمندان بدترین حادثه است که ممکن است منجر به افسردگی و بیماری شود. برای سالمندان هضم برخی از غذاها دشوار است، پس غذاهایی که قابلیت هضم آسانی دارند مصرف کنید و اگر هم رژیم خاصی باید رعایت شود، حتما آن را رعایت کنید. شیراز رفت و روب ، با تجربه چند ساله فعالیت در زمینه خدماتی نظافتی توانسته رضایت مشتریان بسیاری را کسب کند. این شرکت همواره تلاش نموده فعالیت خود را به نحو احسن به اتمام برساند.

    شما میتوانید با یک تماس مشاوره رایگان وکاملی از کارشناسان ما دریافت کنید، و با توجه به وضعیت سالمند خود وهمچنین متناسب با بودجه مالی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. پرستار سالمند می‌تواند از روش‌های دیگری مانند مدیتیشن و روش‌های شبیه به آن که به ابزار و وسایل گران قیمت نیاز ندارند برای کنترل احساساتش استفاده کند. ورزش کردن نیز تأثیر بسیار خوبی در روحیه پرستار بیمار خواهد گذاشت.

    با توجه به افزایش افراد سالمند در کشور، در چند سال آینده حوزه سلامت کشور با چالش هایی در رابطه با نگهداری و مراقبت از سالمند روبرو خواهد شد. به دلیل اهمیت بالای این موضوع حتی رشته دانشگاهی با عنوان مراقبت از سالمند و یارشته های دانشگاه علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان نیز به دانشگاه ها اضافه شده است. با توجه به ساعت کاری مورد نیاز شما و شرح وظایفی که برای پرستار سالمند یا مراقب مشخص می کنید، حقوق دریافتی مشخص می شود.