Activity

  • Cash Fox posted an update 1 year, 5 months ago

    هرچه یک بیماری سریع تر شناسایی شود درمان آن نیز راحت تر انجام می شود و هزینه ی درمان نیز به مراتب کم تر خواهد بود. تشخیص به موقع و سریع بیماری‌ها و یا کمبود مواد معدنی، ویتامین‌ها و غیره و پیشگیری از مهم‌ترین اقدامات در دنیای پزشکی و طب تشخیص آزمایشگاه است. نمونه گیری آزمایشگاه در منزل مشهد یک بیماری سریع‌تر شناسایی شود درمان آن نیز راحت‌تر انجام می‌شود و هزینه‌ی درمان نیز به مراتب کم تر خواهد بود. به منظور رفاه حال بیماران محترم و در نظر گرفتن شرایط بیمار، پرسنل مجرب آزمایشگاه بوعلی قم برای نمونه گیری به منزل یا محل کار مراجعین اعزام می شوند. خدمات نمونه گیری در منزل برای بیماران بستری یا ناتوان نیز قابل انجام می باشد.

    زیرا آزمایش های خون به طور گسترده بخشی از یک استراتژی کلی غربالگری (سلامت پیشگیرانه) استفاده می شود. در مورد آزمایش نمونه گیریهای خون، بعد از حضور وی در اتاق نمونه گیری، دیگر کار اصلی به دست فرد گیرنده نمونه خون است. برای آنکه نمونه گیری به طور صحیح انجام گیرد، یک سری نکات باید رعایت شود. در عصر حاضر آزمایشگاه های معتبر و استاندارد با پیشرفته ترین و مجهزترین امکانات نمونه گیریها شناسایی و انواع بیماری ها را به نحو احسنت انجام می دهند.

    نمونه گیری در منزل برای کودکانی که از محیط آزمایشگاه وحشت دارن خیلی خوب شده و راحتر اجازه می دهند تا نمونه ها انجام بشود. هدف اصلی ما خدمتگزاران شما در آزمایشگاه پردیس ، ارائه خدمات با بهترین کیفیت می باشد. از آنجا که چکاپ کامل تمام آزمایش‌ها را دربرمی‌گیرد و طولانی‌ترین زمان ناشتا برای تری‌گلیسیرید (۱۲ تا ۱۴ ساعت) است، باید ۱۲ تا ۱۴ ساعت ناشتا باشید تا تری‌گلیسیرید دقیق بررسی شود. فقط در هنگام آزمایش خون، ممکن است برخی افراد در قسمتی از دست که سر سوزن وارد رگ می‌شود کوفتگی یا کبودی احساس کنند. آنتی ژن‌ها مواد خارجی هستند که باعث می‌شوند سیستم ایمنی بدن شما فعال شود.

    یکی از مهم‌ترین مواردی که باید حتما بررسی شود میزان قندخون ناشتا و هموگلوبین A1C است چرا که بالا بودن میزان قندخون باعث بروز بیماری‌هایی چون نارسایی کلیه، کاهش دید و… می‌شود . ‌های ذیل ثبت نمائید، تا همکاران ما در آزمایشگاه پس از هماهنگی با شما در سریع‌ترین زمان ممکن برای گرفتن نمونه مراجعه نمایند. هوم ویزیت یک استارت آپ فعال در زمینه خدماتی پزشکی و مراقبتی در منزل است که به صورت یک پلتفرم تخصصی کار می کند که بیماران را به پزشکان ،پرستاران و فیزیوتراپ ها وصل می کند. همچنین محل زندگی برخی افراد فاصله زیادی تا آزمایشگاه دارد و انجام آزمایش در منزل آن ها را از رفت و آمد و گرفتار شدن در ترافیک معاف می دارد. اپلیکیشن با نام عماد لب تنها یک پلتفرم جهت درخواست اعزام نمونه گیر به محل مورد نظر شما می باشد.

    آزمایشگاه هایی که از روش نمونه گیری آزمایش در منزل استفاده می کنند هنوز به آزمایشگاه ها و پرسنلی نیاز دارند که بتوانند نمونه های نمونه از راه دور را پردازش کنند. بیماران می توانند با نمونه گیری آزمایش در منزل نمونه های دقیق خون را در خانه جمع آوری کرده و تعداد ویزیت های مورد نیاز برای پیگیری مراقبت های بهداشتی مانند نظارت بر داروهای درمانی را به حداقل برسانند. آزمایش چکاپ شامل آزمایشاتی است که هر فرد باید به صورت روتین چند بار در سال انجام دهد. تشخیص به موقع و سریع بیماری ها و یا کمبود مواد معدنی، ویتامین ها و غیره و پیشگیری از مهم ترین اقدامات در دنیای پزشکی و طب تشخیص آزمایشگاه می باشد.

    لازم است مراجعین درخواست خود را حداقل 24 ساعت قبل از زمان مورد نظر ارسال نمایند. فقط کافیه با استفاده از یکی از راه های ارتباطی زیر درخواست خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن جواب دریافت کنید. در صورتی میتوانید از خدمات بیمه برای پکیج های چکاپ موجود در سایت استفاده کنید که توسط یک پزشک برای شما نسخه الکترونیکی ثبت شود. در صورت داشتن نسخه الکترونیکی امکان استفاده از بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی برای خدمات نمونه گیری در منزل وجود دارد. بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه، در سریع ترین زمان در منزل آزمایش دهید.

    پس دقت داشته باشید که خدمات هومکا تنها به نمونه‌گیری در محل خلاصه نمی‌شود و پس از دریافت جواب آزمایش، شما می‌توانید از خدمات آزمایش آنلاین و تفسیر آنی، جواب آزمایش خود نیز زیر نظر پزشک باخبر شوید. نمونه‌گیری به نظر کار ساده‌ای می‌آید اما وقتی با بیمار سالمند، کودک و معلول مواجه می‌شوید، کمی شرایط فرق خواهد کرد. در این حالت بزرگترین چالش حضور این افراد در محل آزمایشگاه است. مجموعه هومکا با اعزام تکنسین‌های باتجربه به منزل یا محل دلخواه شما این مشکل را حل کرده است.

    امروزه به دلیل شیوع بیماری‌های اپیدمی واگیردار مانند آنفولانزا و کرونا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کمتر از منزل خود خارج شوند و به خصوص از مراجعه به مراکز درمانی خودداری کنند. برای بیماران و سالمندان خطر بیماری های واگیر دار به دلیل ضعف در سیستم ایمنی بدنشان بیشتر است . احتمال مبتلا شدن به این بیماری ها در مراکز درمانی و تشخیصی بیشتر است بنابراین نمونه گیری خون در منزل و ارسال به آزمایشگاه می تواند تا حد زیادی از شیوع این بیماری ها جلوگیری کند. خدمات پرستاری در منزل طیف گسترده‌ای از بیماران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

    شاید یک حس انسان دوستانه باشد که در ذات اکثر افراد وجود دارد. اینکه دوست دارند اگر فردی دچار مشکل جسمی است با انجام نمونه گیری های مختلف او را از اوضاع جسمانی اش آگاه کنند. بر همین اساس، خیلی از افراد که در زمینه های پزشکی و علوم آزمایشگاهی سر رشته دارند، تمایل دارند در آموزشگاه های فوق تخصصی تحت آموزش نمونه گیری قرار گیرند. نمونه گیری از این جهت نیز قابل اهمیت است که باید در شرایط کاملا اصولی و بهداشتی با لوله های آزمایشگاهی ضد عفونی شده انجام گیرد. نمونه گیری با مدیریت درست و کامل به کمک تجهیزات آزمایشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد. این کار بسیار پر اهمیت است و نقش کلیدی در سلامت شخصی که آزمایش داده است، دارد.

    تقریبا هر آزمایش طبی که فکرش را بکنید در منزل شما انجام می شود. شما مشخص می کنید که نسخه دارید یا بدون نسخه برای اطمینان از سلامتی تان می خواهید آزمایش دهید. در این صورت ما به شما مشاوره میدهیم که چه تست هایی انجام دهید. اگر نسخه داشته باشید هم که آزمایش طبق نسخه در منزل یا محل کار شما انجام خواهد شد. درصورت داشتن درخواست نمونه‌گیری فرد دیگر در همان محل به ازای هر فرد 50 هزارتومان به مبلغ اولیه اضافه‌ می‌گردد.

    این آزمایشات معمولا برای استخدام و شروع کار در شرکت، انجام خواهند شد. همچنین بسیاری از سازمان‌ها، به منظور بررسی شرایط سلامتی پرسنل خود این آزمایشات را به صورت دوره‌ای انجام می‌دهند. پس دقت کنید که شما می‌توانید خدمت نمونه‌گیری در محل را از هومکا دریافت کنید و آزمایشات مورد نظر خود را در محل کار نیز انجام دهید. نیازی نیست حتماً بیمار بستری در منزل باشید تا بتوانید از خدمات خونگیری در منزل استفاده کنید. بسیاری از شرکت های خدمات پرستاری در منزل معتقدند که وقت و راحتی مشتریان در اولویت است. به همین دلیل برنامه‌هایی را ارائه کرده اند که چالش‌های مربوط به خونگیری و انجام آزمایشات را به حداقل برسانند.