Activity

  • Banke Holme posted an update 1 year, 5 months ago

    علائم سنگ کلیه معمولا با درد ، حالت تهوع و استفراغ همراه است و باعث تغییراتی در ادرار کردن خواهد شد. اقدام به تالیف کتاب راهنمای تشخیص و درمان اختلالات نعوظ مردان و اختلالات جنسی زنان که به عنوان کتاب نمونه انتخاب شد. کلینیک اورولوژی الهام در سال ۱۳۹۰ در مرکز پزشکی چند تخصصی یادمان واقع در شهرک غرب افتتاح شد. اگر در ارتباط با هر یک از موارد فوق مشکل دارید متخصص اورولوژی می تواند با بحث درباره مشکل، معاینه، بررسی و تشخیص دقیق به شما کمک کند. جراحی رباتیک ، جایی که متخصص اورولوژی از تصاویر سه بعدی و ابزارهای جراحی کنترل شده توسط رایانه استفاده می کند. عمل جراحی برداشتن کل پروستات یا بخشی از بافت اطراف آن برای درمان سرطان پروستات، پروستاتکتومی نام دارد.

    برای درمان عفونت مجاری ادراری، بیماری‌های حاد و مزمن کلیه، سرطان‌های دستگاه ادراری، بزرگی پروستات، ناباروری، واریکوسل و … به متخصص جراحی کلیه و مجاری اداری در اصفهان مراجعه نموده و از مطلوب‌ترین نتایج درمانی، برای بیماری خود بهره‌مند شوید. متخصص کلیه و مجاری ادراری در منزل مشهد از متخصصین این حوزه جهت انجام مشاوره پزشکیِ مجازی (غیرحضوری) به صورت تماس تلفنی، چت، تماس تصویری و حضوری (مطب) نوبت دریافت کنید. یک پزشک اورولوژیست یا متخصص کلیه پس از طی کردن دوره پزشک عمومی می تواند دوره رزیدنتی خود را بگذراند. در نهایت تخصص خود را در جراحی کلیه و مجاری ادراری و با کسب مهارت در این حوزه دریافت کند. در کلینیک جراحی کلیه و مجاری ادراری بیمارستان ابن سینا طیف وسیعی از خدمات تشخیصی و درمانی برای بیماری های بزرگسالان و اطفال مانند بی اختیاری ادرار، سرطان های پروستات و کلیه، سنگ کلیه، ناباروری مردان، اختلال عملکرد کلیه و …

    اورولوژیست می تواند علت عفونت را تعیین کرده و گزینه هایی برای درمان پیشنهاد دهد. این بدان معناست که ما علاوه بر مهارت و دانش عمیق در ارتباط با اورولوژی اطلاعات پزشکی عمومی وسیعی داریم. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند.

    دكتر عليرضا سيروس كبيري متخصص اورولوژی در کرج (جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری)، دکتر علیرضا سیروس کبیری عضو انجمن متخصصین ارولوژی ایران می باشند. دکتر محسن وریانی متولد سال 1354 در روستای وری از منطقه چهاردانگه استان مازندران است. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید. دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است.

    در صورت مشاهده هرگونه مشکل جدی در دستگاه ادراری خود مانند مشاهده خون در ادرار، تکرر ادرار، احساس درد یا سوزش مداوم هنگام ادرار و بی‌اختیاری و نشت ادرار بهتر است هرچه سریع‌تر به جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری اورولوژی مراجعه کنید. به متخصصانی که در این شاخه از علم پزشکی مشغول به درمان و طبابت بیماران هستند، اورولوژیستگفته می شود. در واقع یک جراح کلیه و مجاری ادراری می تواند به درمان بیماری های سیستم ادراری تناسلی و جراحی آن ها بپردازد.

    بیماری پروستات در انواع متفاوت و مختلفی نظیر خوش خیم، بدخیم و … گریبان گیر افراد خواهد شد که پس از بررسی های به وجود آمده می توان نسبت به نوع درمان آن اظهار نظر نمود. بنابراین در کمک گرفتن از متخصص ارولوژی تردید نکنید و همیشه درباره مسائل مربوط به ارولوژی به دنبال مشاوره پزشکی باشید. سیستوسکوپی – در این روش با استفاده از یک لوله نازک و بلند متصل به یک دوربین می توانیم داخل دستگاه ادراری را ببینیم. برای تبدیل شدن به یک متخصص اورولوژی لازم است در ابتدا پیش از گرفتن تخصص یک پزشک ماهر باشید. وظایف اصلی ما شامل برنامه ریزی و انجام عمل جراحی، استفاده از روش های مختلف برای درمان مشکلات و تجویز دارو است. وازکتومی نوعی جراحی سرپایی برای جلوگیری از بارداری است که در مردان انجام می شود.

    در صورتی که از درد در ناحیه پهلو رنج می برید و در ادرار خود خون مشاهده نموده اید حتما به متخصص کلیه مراجعه کنید. در بعضی از مواقع نیز بعضی از افراد با درد در ناحیه لگن خود مواجه می شوند. از دیگر نشانه های مراجعه به متخصص کلیه بی اختیاری در دفع ادرار، سوزش در هنگام دفع، کم شدن جریان ادرار و تکرر ادرار است. شما می‌توانید متخصص اورولوژیست آنلاین خود را انتخاب کنید، و از خدمات پزشکی از راه دور کلینیک آنلاین مدیست بهره‌مند شوید.

    ما در این مقاله سعی کردیم که شما را برای انتخاب بهترین دکتر کلیه در تهران یاری کنیم. هدف ما ارائه خدمات کاملا علمی و تخصصی است، لذا با دعوت از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، و اورولوژی، تیم درمان را تکمیل نمودیم. متخصص ارولوژِی می تواند گزینه های درمانی از جمله تمرین هایی برای تقویت عضلات لگن، دارو، دستگاه های ایمپلنت و جراحی را ارائه دهد. به عنوان مثال ، یک متخصص ارولوژی کودکان در زمینه اختلالات ادراری و دستگاه تناسلی در کودکان و نوجوانان تخصص دارد. پس متخصص باید بر اساس معاینات و با استفاده از تجهیزات پزشکی چون سونوگرافی، عکس برداری، انجام آزمایش و… بیماری را تشخیص دهد و با استفاده از روش‌های درمانی چون تجویز دارو بیمار خود را معالجه کند.

    بهترین متخصص اورولوژی را انتخاب کنید که می‌ توانید با او راحت صحبت کنید و هر اطلاعاتی که شما به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. وقتی برای اولین بار با یک متخصص اورولوژی مواجه می‌ شوید، از او یک سؤال بپرسید و توجه کنید که چگونه به سوالتان پاسخ می‌ دهد. دارا بودن تاییدیه بورد (دانشنامه) تخصصی اورولوژی یکی از مهم ترین مسائلی است که در هنگام انتخاب یک متخصص اورولوژی لازم است به آن توجه کنید.

    می شود.لیست کامل پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادراری در شیراز ، اصفهان و سایر شهرهای ایران را میتوانید در سایت پی جو مشاهده فرماید. دكتر سيمين وحيدي متخصص ارولوژی در تهران (جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری) دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و 17 سال سابقه تخصصی پزشکی می باشند. متخصص اورولوژی یک پزشک متخصص در زمینه درمان بیماری های مربوط به دستگاه ادراری برای هر دو جنس و درمان مشکلات سیستم تولید مثل مردان است.

    اگر کودکان دچار مشکل غیرطبیعی دستگاه ادراری مانند شب ادراری هستند، ممکن است نیاز به مراجعه به متخصص اورولوژی داشته باشند. تشخیص بیماری های ادراری و تناسلی بسته به تشخیص متخصص از آزمایش ساده آنالیز ادراری و کشت ادرار یا آزمایشاتی همچون آنالیز مایع منی تا روش های پیچیده تری مثل سیستوسکوپی و بیوپسی و ..که نیازمند بستری در بیمارستان هستند متغیر است. بنابراین در حالت کلی به پزشکان، جراحان و متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند اورولوژیست یا متخصص اورولوژی گفته می شود که در ادامه به معرفی بیماری هایی می پردازیم که توسط اورولوژیست یا متخصص اورولوژی درمان می شود.

    در صورت وجود بیماری های مثانه، مجاری ادرار، حالب، کلیه و غدد فوق کلیوی که نیاز به درمان دارند، ممکن است پزشک شما را به یک متخصص اورولوژی معرفی کند. علاوه بر این، ممکن است مردان برای درمان اختلالات آلت تناسلی مرد، پروستات، اپیدیدیم، وزیکول های منی و بیضه ها به متخصص اورولوژی مراجعه کنند. دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی، همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد. سنگ کلیه یکی از شایع ترین بیماری‌ای است که توسط متخصصان این حوزه می تواند درمان شود، البته این موضوع و شیوه های درمانی آن پس از بررسی های کامل توسط پزشک مربوطه به اطلاع بیمار می رسد. عموما سنگ های کلیه ای در اندازه های متفاوت و مختلفی در بدن انسان تشکیل می شوند که پس از بررسی می توان اطلاعات تکمیلی تری به دست آورد. چنانچه علائم زیر را داشتید در اولین فرصت حتما به یک متخصص اورولوژی و یا یک جراح کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید.

    نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو نمازی ورودی شمال غربی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان دانشجو می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. تمرکز دارد و و یک جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری اورولوژی، با توجه به تشخیص بیماری می‌تواند هر یک از اندام‌های مرتبط با این دستگاه را درمان کند. دكتر جواد نصيري متخصص اورولوژی در تهران (جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری و تناسلی) دارای مدرک تکمیلی فوق تخصص اندویورولوژی و برگزیده کشوری می باشند. شما می توانید برای درمان مشکلات مطرح شده به بهترین جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید.

    اما چطور می ‌توانید بهترین متخصص اورولوژی که برای مشکل شما مناسب باشد را پیدا کنید؟ در اینجا به چند نکته مهم اشاره می‌ کنیم، خوب است آن‌ ها را به خاطر داشته باشید. زمانی که قرار است برای اولین بار به متخصص کلیه مراجعه کنید ، با دقت تمام سوابق پزشکی خود را برای او بیان کنید.سپس متخصص کلیه و مجاری ادراری با توجه به سوابق پزشکی و آزمایشات انجام شده بهترین راه حل را برای درمان انتخاب می کند. اگر می خواهید به یک متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید بهتر است از طریق پزشک معالج خود مطمئن شوید که ما فرد مناسب برای درمان بیماری شما هستیم. متخصصین اورولوژی به تشخیص و درمان بیماری های مربوط به کلیه و مجاری اداری زنان و مردان و دستگاه تناسلی مردان می پردازند. اگر مشکلی در دستگاه ادراری شما رخ دهد، ممکن است لازم باشد به یک متخصص اورولوژیست مراجعه کنید.

    عفونت های دستگاه ادراری، سنگ کلیه، هماچوری (خون در کلیه)، اختلال در نعوظ و سرطان مثانه همه تحت نظر متخصص اورولوژی است. بنابراین اگر در این زمینه با مشکلی روبرو هستید، باید بلافاصله با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید. بر اساس نظر سنجی های انجام شده ٬ ایشان برترین پزشک جراح ارولوژی و جراحی پروستات و کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در ایران شناخته می شوند. همچنین متخصص کلیه و مجاری ادراری خوب باید برای بیمار خود پرونده پزشکی تشخیص تشکیل دهد و اطلاعات را به صورت الکترونیکی و یا دستی ثبت نماید تا در مراجعات بعدی آن‌ها را در اختیار داشته باشد. بیماری های کلیوی زیادی در حوزه دو تخصص فوق وجود دارند که در میان آنها برخی نسبت به بقیه شایع تر می باشند و بیماران نیازمند این هستند که با استفاده از علوم و دستگاه های پیشرفته از خدمات یک متخصص کلیه و مجاری ادراری بهرهمند شوند.

    در انتخاب پزشک متخصص اورولوژیست خوب لازم است تا موقعیت مکانی پزشک و محل زندگی خود را در نظر داشته باشید تا برای انجام ویزیت های روتین دچار زحمت و مشقت مسافت نشوید. پس از مراجعه به یک متخصص اورولوژی، مهم است که بدانید که اطلاعات متخصص اورولوژی مد نظر شما برای رفع نیازهای اورولوژیک بیماران چقدر جامع است. این مساله اهمیت زیادی دارد که یک اورولوژیست، مراقبت‌ های اورولوژیک جامع و مناسبی را به بیماران خود ارائه دهد. اطلاع از فعالیت ‌هایی که متخصص اورولوژیست مد نظر شما انجام می‌ دهد، نه تنها باعث می ‌شود بتوانید از بهترین مراقبت ‌ها برخوردار شوید بلکه به شما این امنیت خاطر را می ‌بخشد که سلامتی شما از هر لحاظ در اولویت قرار دارد.

    همچنین در صورتی که سنگ بزرگ باشد، پزشک از طریق دوربین، لیزری به سنگ می تاباند تا به قطعات کوچکتر تقسیم شود. طبینجا یک سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی است که با هدف ارتقای سطح کیفیت نوبت دهی آنلاین در حوزه پزشکی و صرفه جویی در زمان بیمار و پزشک فعالیت خود را آغاز کرده است. از دیگر خدمات یک متخصص کلیه می توان به درمان بیماری شایع سندروم نفروتیک اشاره کرد. در این بیماری پروتئین ها توسط ادرار دفع می شوند و این سندروم می تواند به صورت مزمن باشد و بیمار را دچار ضعف سیستم ایمنی کند. یکی از شایع ترین بیماری های کلیه نارسایی های حاد و مزمن آن می باشد، در نارسایی حاد، کلیه بیمار در اثر مسمومیت، فشار خون، دیابت و … اما متخصصان می توانند با استفاده از روش های درمانی مانند دیالیز و داروهای مناسب آن را رفع کنند.