Activity

  • McLamb Malloy posted an update 1 year, 5 months ago

    فعالیت های آموزشی آلاء با نظارت دبیرستان دانشگاه شریف انجام می شود. این جزوات به ترتیب انتشار فیلم‌ها، به مرور زمان منتشر شده و تکمیل می‌شود. با یک بار تهیه این محصول، جزوه‌های تکمیلی به مرور در پروفایل شما قرار خواهد گرفت. معمولا با تمام شدن دوران تحصیلی دانشجو این جزوات و تحقیقات دانشجویی در کامپیوتر بلا استفاده باقی می مانند با اشتراک گذاری این فایلها با جزوه سرا در جهت کمک به دانشجویان دیگر و گسترش دانش موجود قدمی مثبت بردارید.

    مجادلات مارپرلیت۷ در ۱۵۸۹ به جزوه نگاری رونق بیشتری بخشید. در این سال، مؤلفانی گمنام با نام مشترک مارتین مارپریلیت۸ یک سری جزوه های طنزآمیز در دفاع از ایران جزوه . در همین زمان، جزوه های اجتماعی رابرت گرین۹، نمایش نامه نویسی که دنیای تبهکاران لندنِ عصر الیزابت و مجادلات مختلف جادوگری به ویژه محاکمات لنکشر۱۰ در ۱۶۱۲ را افشا کرد، انگیزۀ بیشتری برای جزوه نگاری فراهم آورد.

    جزوه فیزیک رشته ریاضی جزوه فیزیک رشته ریاضی برای داوطلبان و دانش آموزان… جزوه عربی رشته ریاضی جزوه عربی برای داوطلبان و دانش آموزان رشته های تجربی… آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

    با توجه به زیاد بودن جزوه ها ما آنها را برای هر درس تفکیک و جدا کرده ایم تا شما عزیزان راحت تر به جزوه ها دست رسی داشته باشید. اگر می خواهید انتگرال سه گانه را عالی یاد بگیرید …. اگر در جستجوی تمرین، سوال امتحانی و مثال های زیاد برای انتگرال سه گانه هستید ….

    جزوه تاریخ رشته انسانی جزوه تاریخ برای داوطلبان و دانش آموزان رشته انسانی… خبره ای در دنیای تکنولوژی، نرم افزار و اینترنت… برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین فارسی زبانان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. در این بخش از سایت بزرگ دیجی کنکور، با دانلود جزوه فلسفه پایه دوازدهم به صورت کل کتاب از سری محتواهای…

    این سؤالات برای دوست شما، هم کلاسی شما، و حتی دانش آموزان هم تراز شما کاملاً متفاوت است. بمعنی دفتر بر وزن غرفه و جمع آن جزوات بر وزن غرفات و در لغت موجود نیست . (نشریه ٔ دانشکده ٔ ادبیات تبریز سال اول شماره ٔ 3).

    این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. سلام دوستان، برای خرید از سایت حتما نباید ثبت نام کنید و حساب کاربری ایجاد کنید. با توجه به اینکه قیمت چاپ متغیر می باشد برای راحتی شما عزیزان فایل پی دی اف جزوه قرار داده شده است که بتوانیید از طریق مرکز کپی دلخواه خود جزوه ها را چاپ کنید.

    در ویرایش های جدید سوالات آزمون های اخیر اضافه شده و عموما برخی اصلاحات جزئی اعمال میشود. دیجی کنکوری های عزیز در این قسمت با دانلود جزوه یکی دیگر از درس های دوازدهم در خدمت شما عزیزان هستیم…. دیجی کنکوری های عزیز در این قسمت با دانلود جزوه یکی دیگر از درس های دوازدهم از سری محتوای جزوه های… تقریبا از سال 1357 تا به حال در صنعت نشر و کتاب حضور داریم . سالها بازار کتاب های کمک درسی مملو ازکتاب های ما بود . اما حالا تصمیم گرفتیم سبک جدیدی از کتاب های کمک درسی و کنکور را تولید کنیم.

    جزوه زیست رشته تجربی جزوه زیست رشته تجربی برای داوطلبان و دانش آموزان این… ویرایش فعلی جزوه فولاد تنها به صورت فایل pdf در اختیار خریدار قرار میگیرد و نسخه چاپی ارسال نخواهد شد. در این مقاله، با دانلود جزوه تحلیل فرهنگی پایه دوازدهم به صورت کل کتاب از سری محتوای جزوه های دوازدهم از… دیجی کنکوری های عزیز در این قسمت با دانلود جزوه یکی دیگر از درس های دوازدهم از مجموعه جزوات دوازدهم در… جزوه هوشمند برای دانش آموزان پیش دانشگاهی و فارغ التحصیلان یک منبع کارآمد و فوق العاده مفید برای دوران جمع بندی است.

    با این حال، تعاریف یونسکو تنها به منظور هدف خاص برای تدوین آمار تولید کتاب آنها مورد استفاده قرار می گیرد. تنها تست های آزمون مرداد 1400 محاسبات اضافه گردیده. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق پست های زیر روی درس مورد نظر خود بزنید و نسخه رایگان PDF جزوه های خود را دانلود کنید. ارسال مون در صورتی رایگان میشه که بالای 500 هزار تومان خریداری کنید. جزوه کاربردی صرف و نحو و ترجمه زبان عربی، منبعی خلاصه و مفید در کسب آمادگی برای این درس است.

    جزوه نویسی در قرن های ۱۷ و ۱۸ به اوج شکوفایی رسید؛ در جنگ داخلی انگلیس و انقلاب های امریکا و فرانسه به منزلۀ ابزار تحریک سیاسی به کار گرفته شد، و از جنبۀ مسالمت آمیزتر درپی گسترش اندیشه های عصر روشنگری۳ بود. در عصر جدید، از جزوه جهت تبلیغ محصولات و خدمات، یا مثلاً دادن توصیه هایی دربارۀ موضوع های بهداشتی و ایمنی استفاده می شود. نخستین جزوه ها در بریتانیا، همانند قارۀ اروپا، دربارۀ مسائل دینی و مشروطیت بود، که جزوۀ نخستین صدای شیپور در برابر موج هولناک زنان۴ (۱۵۵۸)، از جان ناکس۵ اسکاتلندی عضو کلیسای پرسبیتری۶ از آن جمله است.