Activity

  • Ayala Salling posted an update 1 year, 5 months ago

    ساعت 24 – مهسا امینی دختر جوان سقزی پس از دستگیری از سوی ماموران پلیس امنیت اخلاقی تنها دو ساعت زنده ماند. در این که دردو ساعت چه بر سر او آمده محل اختلاف پدر و مادر وی و نیز وکلای این پرونده و نظام سیاسی ایران شده است. نهادهای حکومتی می‌گویند پزشکی قانونی حرف آخر را می‌زند و نباید برخلاف رای‌ای که این نهاد صادرکرده است حرف دیگری زده شود. به این ترتیب به طور مستقیم و غیرمستقیم به خانواده مهسا امینی و وکلای پرونده او هشدار می‌دهند که دیگر نباید در این باره حرف یا حدیثی بیاورند که نشان دهد رای پزشکی قانونی را سست کند. دولت اخیرا اعلام کرد که قرار است در اجرای تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود. روز گذشته(شنبه ۱۶ مهر) پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.

    صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. ساعت24-حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع را به لحاظ حضور افراد نخبه و مجرّب و نگاه همه‌جانبه به مسائل کشور و وظایف اساسی که بر عهده آن است، مجموعه‌ای بسیار مهم برای جمهوری اسلامی است. به گزارش خبرگزاری موج، مشکل خروج از کشور چهره‌های فرهنگی‌ و ورزشی نظیر علی دایی و همایون شجریان برطرف شده و پاسپورت آنها تحویل شده است. تقریبا یک هفته قبل اخباری مبنی بر ضبط پاسپورت علی دایی اسطوره فوتبال ایران همزمان با بازگشت وی به کشور منتشر شد که طی این مدت نه خود دایی و نه هیچ‌کدام از نهادهای ذی‌ربط نسبت به این مساله واکنش نشان ندادند.

    پژوهشگر مطالعات انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر با تاکید بر عدم موفقیت دولت های پس از انقلاب در اجرای سیاست های اقتصادی عدالت خواهانه به تشریح دلایل این امر پرداخت. کودکان اسرائیلی از همان ابتدا و در بدو ورود به مدرسه قبلا از پرداختن به مسائل تحصیلی، برای تبدیل شدن به یک نظامی با افکار نژادپرستانه و تروریستی علیه اعراب و فلسطینیان آموزش می‌بینند. شبکه ایران‌فروش‌ها، اعتراف اسرائیل به شکست پروژه آشوب؛ «مردم همراهی نکردند»، حالا نوبت ایران است، 10 دروغ بزرگ از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های چهارشنبه ۲۰ مهر است.

    وزیر علوم خواستار پیگیری قانونی بیمه اعضای هیات علمی شد وزیرعلوم خواستار احصاء راهکارهای قانونی انتقال بیمه اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و همچنین بیمه پژوهش و فناوری شد تا از مجاری قانونی پیگیری شود. مراسم ترحیم شهید حاج محمد سرتیپی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس با حضور زاکانی برگزار شد. click here for more خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.

    ایرانیان نیز از این دایره بیرون نیستند و همواره امروز خود را با دیروز و امروز کشورشان را با امروز کشورهای هم‌قد و قواره خود و نیز دیگر کشورها مقایسه می‌کنند. میزان حقوق دریافتی، بهره‌مند بودن از فرصت ارتقا شغلی و داشتن امنیت شغلی از مهم‌ترین نکاتی است که کارجویان را به انتخاب مقصد شغلی ترغیب می‌کند. همچنین ساعت کاری منعطف، فرصت یادگیری و توسعه فردی و مزایای علاوه بر حقوق در ردیف دوم ویژگی‌های مهم قرار گرفته‌اند. در کنار این مجموعه، محیط پرانرژی، امکان دورکاری و وجود تعادل بین کار وزندگی هم به متمایز کردن یک برند در ذهن کارجو کمک می‌کند. به نظر می‌رسد رتبه بالای دیجی‌کالا در این عوامل توانسته است این برند را به مقصد محبوب کارجویان تبدیل کند.

    عوامل مختلفی وجود دارد که نشان دهید یک رویداد ارزش خبری دارد یا خیر. بهروز مفید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بام‌بالا» ضمن گلایه از نبود حمایت لازم از سینمای کودک و نوجوان از رویکرد وزارت آموزش و پرورش در این حوزه به شدت انتقاد کرد. مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند. کمیسیون اتحادیه اروپا در امور گسترش با اعطای وضعیت نامزدی به بوسنی و هرزگوین موافقت کرد. مدرسه سیاسی در تهران موقعیت ممتازی داشت و از بهترین مدرسه‌های پایتخت به‌شمار می‌رفت.

    وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای، از شهروندانش خواست به ایران سفر نکنند. به گزارش ایسنا، وبگاه وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای از شهروندانش خواست به دلیل آنچه «وضعیت امنیتی متشنج، تهدید تروریسم منطقه‌ای و احتمال بازداشت خودسرانه» خوانده شده، از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند. کانادا همچنین از شهروندانش خواست که در صورت امکان ایران را ترک کنند. «خروج ممنوع» گزارش سازندگی از ضبط گذرنامه تعدادی از هنرمندان که به‌دلیل نوشته‌ها یا اظهاراتشان در حمایت از اعتراضات مردمی است. » درباره شیوه برخورد با همایون شجریان، علی دایی و پیمان قاسمخانی و جایگاهشان.

    رسانه‌هایی که با دلارهای بن سلمان اداره می‌شوند درحالی با هیجان برای دامن زدن به اغتشاشات اخیر ایران تلاش می‌کنند که متوجه گاف‌های بزرگ خود در نشر اخبار این آشوب‌ها نشدند. اعلام برائت سراسری بازاریان از اغتشاشگران، نقشه دشمن شکست خورد مطالبه مردم؛ مجازات سخت اشرار جنایتکار ، قاتل حامی آشوب، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های دوشنبه ۱۸ مهر است. از روز گذشته و پس از مدت نسبتا طولانی، حملات پرحجم با استفاده از موشک های کروز به شهرهای اوکراین و زیرساخت های نظامی یا اقتصادی آنها آغاز شده است.

    بریدن گلوی نیروی نظامی ما را نمایش می‌دهند … مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، بیش از ۱۱۸ میلیون دنبال‌کننده را در فیسبوک ظرف چند ثانیه به دلیل اشکالی که کاربران در سراسر جهان با آن روبرو شدند، از دست داد. بعد از تصمیم عربستان برای کاهش تولید نفت و همچنین افزایش قیمت فروش آن به مشتریان آمریکایی، ناظران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است موج تنش‌های اولیه میان دو کشور در زمینه سیاست‌های نفتی مجددا برگردد. اغتشاشات اخیر در کنار هزینه‌هایی که بر مردم ایران تحمیل کرد، ابعاد دیگری از دشمنی‌های گردانندگان نظام سلطه علیه مردم ایران را آشکار ساخت. ناامن‌سازی محیط‌های عمومی و حمله به نیروهای حافظ امنیت در هفته‌های اخیر یکی از محورهای اصلی فعالیت ضدانقلاب بوده که متاسفانه با شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج همراه بود.

    سرکرده گروهک تروریستی منافقین با سفیر رژیم اشغالگر قدس در آلبانی دیدار کرد. گفتگوی سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد با رئیس دادگستری بخش کهریزک کوتاه اما با امید و خبرهای خوب برای شهروندان بخش بود. تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. اغلب خانه‌های این روستا را ۱۲۰ سال پیش برای افرادی ساخته بودند که در معدن ذغال سنگ آن منطقه کار می‌کردند .

    در زمان اولین شاهان قاجاراین مرکز به صورت سنتی به درمان بیماران می پرداخت و توسط حکیم باشی اول و تعدادی از دستیاران اش اداره می شد. اما با گسترش تهران این سبک معالجه نمی توانست بر طرف کننده نیاز شهر باشد. مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از تعمیرات تخصصی ۷۴ دستگاه پل سواره رو طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. سازمان توسعه تجارت ایران بر اساس تصویب نامه ای در تیر ماه سال ۱۳۸۳ تشکیل شد. این سازمان به عنوان یک نهاد مدیریتی در حوزه صادرات غیر نفتی است که نقش سیاست گذاری، هماهنگی، نظارت و راهبری را در این حوزه مهم به عهده دارد. همچنان وضعیت کیفیت هوای شهر تهران پس از گذشت ۶ روز، قابل قبول است.

    تیم استقلال خوزستان امروز بیستم مهرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری آستارا رفت. سخنان وزیر کشور در حالی است که منابع رسمی گزارش داده اند، طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان، تجمعات و مسدود کردن معابر منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند. این گزارش، صرفا یک گزارش خبری است که ارزش‌های خاص خود را دارد اما عنصر خبرنگار، جهان‌بینی، تمایلات و دیدگاهش در آن کم رنگ و شاید بی‌تأثیر است. این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که گاهی اخبار به عنوان ابزاری برای امیدبخشی، ترسیم فضای رو به رشد، ایجاد احساسات وطن پرستانه و… استفاده می‌شوند و عدم ارتباط گیری مخاطب با خبر، هیچکدام از اهداف فوق را برآورده نمی‌سازد.[۱۵]بنابراین گزارشگران از روشی با نام روایت خبری برای پوشش رویدادهای مورد نظر، استفاده می‌کنند.

    دوباره به قطر خواهیم رفت؛ امیدهای تیم ملی ایران برای قهرمانی بیشتر شد روزنامه الاتحاد خبر داد که کشور قطر در آستانه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا قرار دارد و این اتفاق می‌تواند به سود ایران شود. اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند. علیرضا بیرانوند که به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی شرکت نکرد، مشکلی برای بازی با مس رفسنجان ندارد.

    کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. بسیاری از تحلیل‌گران شیطنت‌های نمایشی کارگردان را طراحی و قابل پیش‌بینی شده‌ برای مطرح شدن فیلم در آمریکا و نزدیک شدن به مجسمه اسکار توصیف می‌کنند. چرا بدون هیچ کار فرهنگی خاصی اما پیر و جوان جامعه می‌دانند که “حمل سلاح سرد جرم است” و کسی هم در این باره معترض پلیس نیست؟ این سوالی است که در بحث “جرم بدحجابی” نیز باید به آن پرداخته شود.

    این در حالی است که در ترکیه فقط در یک راند سرمایه‌گذاری، یک پلتفرم که سهم 50 درصدی از بازار دارد موفق به جذب 750 میلیون دلار سرمایه شده و ارزشی حدود 16.5 میلیارد دلار دارد. به گزارش همشهری آنلاین، صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود از سلسله گزارش‌های چشم‌انداز اقتصادی جهان، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۱ را ۴.۷ درصد اعلام و پیش بینی کرد در سال جاری میلادی رشد اقتصادی ایران به ۳ درصد برسد. این گزارش نرخ تورم ایران در سال ۲۰۲۱ را ۴۰.۱ درصد برآورد و پیش بینی کرده است نرخ تورم ایران در سال جاری به ۴۰ درصد برسد… اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران برای یک دوره ۴ ساله انتخاب و مشخص شدند. «برای سیاستمداران کاملا طبیعی است که وقتی ترامپ از “بازگشت به قدرت” صحبت می کند و بایدن تاکید دارد که به ادعای خود برای “روح ملت” می جنگد، انتخابات میان دوره ای کنگره را به مثابه جنگ مرگ و زندگی توصیف کنند. با این حال، در نهایت هر دو حزب کاری جز از بین بردن سرمایه اجتماعی و تشدید درگیری ها و خشونت های سیاسی و اجتماعی در آمریکا انجام نمی دهند.

    پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند. نامه ۳ هزار معلم به رهبر انقلاب؛ دسیسه‌های هویتی دشمنان را ناکام می‌گذاریم روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

    ساعت24-بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد. ساعت24-در حالی که جنگ اوکراین هشتمین ماه خود را پشت سر می گذارد، به نظر می رسد همچنان چشم انداز روشنی برای پایان دادن به آن وجود ندارد. با این همه، اگر چه شرایط میدان جنگ دائم در حال تغییر و پیش بینی جهت تحولات امری به شدت دشوار شده است، اما بحث بر سر ریشه های آغاز این درگیری همچنان در میان تحلیلگران ادامه دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار با اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، جایگاه این مجمع را رفیع و نقش مشورتی این مجمع را جدی و خیلی مهم عنوان کردند.

    شناورهایی را که غیرقانونی وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، برنمی‌تابیم… go now اسلامی به گزارش جدید آژانس درباره ایران

    پایگاه هاو یا شرکت‌هایی هستند که توسط افرادی تحت عنوان خبرنگار اخبار هر روز را از مناطق مختلف جهان جمع‌آوری کرده و در بانک اطلاعاتی خود ذخیره می‌کنند. برخی از این اخبار توسط مرکز انتشار اخبار خبرگزاری انتشار پیدا می‌کند. صندوق بین‌المللی پول با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از جنگ اوکراین، قیمت‌های بالای انرژی و مواد غذایی و بالا بردن پی در پی نرخ‌های بهره، پیش‌بینی رشد جهانی خود را برای سال ۲۰۲۳ کاهش داد. ناصر الدین شاه در سال 1247 تصمیم گرفت در شهر تهران بلند ترین ساختمان را بسازد و بخش شرقی کاخ سلطنتی را برای احداث این بنا در نظر گرفت.

    به همین سبب بسیاری از صاحبنظران این خبرها را شبه خبر نامیده‌اند. این صاحبنظران استدلال می‌کنند که چون در متن این خبرها حتی به ارزش جدا شدن برگی از درخت رویداد یا تحولی اتفاق نمی‌افتد، نمی‌توان این نقل‌ها را خبر نام نهاد؛ بنابراین در همه تعاریف خبر به روشنی یا به کنایه شرط اصلی برای خبر، وقوع یک رویداد یا بروز تحول در یک جریان خبری است. یا درگیری دو مهمان در یک برنامه تلویزیونی زنده .(که شهرت هم به‌شمار می‌آید) تضاد مثل صدور اعلامیه علیه کشورهای دیگر. فیلم

    با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است. check that تندرو در جریان اصلاحات در دهه هفتاد و هشتاد مواضع و اقدامات غیرقابل دفاعی پیرامون مذهب و مسائل فرهنگی بیان کردند و در دستور کار قرار دادند که زمینه را برای میدان گرفتن جریان رادیکال از جناح مقابل فراهم کردند. در نهایت اکنون در فضای فرهنگی که اصلاح طلبان میدان را از دست داده‌اند، در سمت مقابل اقلیت رادیکال با صدای بلند مواضعی را مطرح می‌کند که جریان اصولگرا لزوماً قبول ندارد. نوزده سال بعد از آخرین افتخار بزرگ در لیگ قهرمانان فرهاد مجیدی و رکوردی که دوستش ندارد! (عکس) روز گذشته سالگرد قهرمانی فرهاد مجیدی به همراه العین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.

    البته وجود بناهای حکومتی در این میدان و فاصله کمی که با ارگ سلطنتی داشت نیز از دیگر دلایلی بود که مردم میدان توپخانه را برای تجمعات انتخاب می کردند. اوایل فقط جشن های رسمی ایران و مراسم های آتش بازی در این میدان اجرا می شد اما در دوران مشروطه شاهد یکی از مهم ترین وبزرگ ترین اعتراضات مردمی بود. به طوری که نخستین حمله استبداد طلب ها به مشروطیت در همین میدان اتفاق افتاد. از دیگر اتفاقات مهم میدان توپخانه در آن برهه زمانی می توان به واقعه توپخانه پس از به توپ بستن مجلس اشاره نمود.

    همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش برای پدرش محمدرضا شجریان، ابراز دلتنگی کرد. نتشار تصویری از احسان کرمی، مجری مشهور و صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه کلاه‌قرمزی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. یک مطالعه علمی نشان می‌دهد، مصرف برخی مواد خوراکی از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین ایجاد آسیب شناسی‌های عصبی جلوگیری می‌کند. نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری تحليلی فرارو بلامانع است.

    هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با صعود لیورپول و بایرن‌مونیخ، برتری پورتو با گلزنی مهدی طارمی و تساوی بارسلونا و اینتر در دیداری پرهیجان تمام شد. حرمت‌الله رفیعی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد. رئیس قوه قضاییه در این جلسه به تشریح محورها و زمینه‌های ضروری برای جلب مشارکت فعالانه علمای اهل سنت پرداخت و در همین راستا تاکید کرد که برای تحقق این مهم باید سازوکارهای عملیاتی طراحی شود و به صرف توصیه اکتفا نکرد. حسینی کیا، نماینده مجلس یازدهم در خصوص زمان رفع فیلترینگ می‌گوید که شرایط باید مساعد شود.

    نیویورک- ایرنا- مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب چهارمین قطعنامه از آغاز جنگ اوکراین علیه روسیه، همه پرسی الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه را به رسمیت نشناخت و آن را محکوم کرد. سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید با تیمی بازی دارد که قدرت اول ایران است. هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با این ادعا که واشنگن خواستار پایان جنگ در اوکراین است، گفت که مذاکرات بهترین راه حل برای پایان دادن به جنگ است … با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام، یکی از باند های قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک های تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه کشف و متلاشی شد. آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با مس رفسنجان برگزار شد.

    گفت و گو وظیفه امروز ماست/ هدف گفت و گو پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار است/ شرط گفت و گو موضع … 2 میلیون کرمانشاهی فقط چهار سینما دارند/ کلنگ “پردیس پیروزی” امسال زمین می … پاس گرگان در یک بازی نزدیک موفق شد با نتیجه 3-2 از سد هورسان رامسر عبور کند. وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد مقدار نفت دریافتی از طریق خط لوله دروژبا به دلیل نشت کاهش یافته است. لیدرهای اصلی تجمع پارس جنوبی دستگیر شدند