Activity

  • Reece Manning posted an update 1 year, 6 months ago

    لازم است یک نوبت با سونوگرافی و آزمایش ادرارتون جهت معاینه بیضه مراجعه کنید. دفعات مکرر خودارضایی، میتواند با افزایش تستسترون، منجر به علایمی چون ریزش مو شود. از داروهای معمول مورد استفاده در درمان پروستاتیت، کپسول تامسولوسین است که با مصرف آن، حین انزال مایع منی خارج نمیشود.

    اگر غمگینید، با فردی که به او اعتماد درد کنید تا از اضطرابتان کاسته شود. عشق ورزیدن به خانواده و هم نوعان حال شما را بسیاربهتر خواهد کرد. بنابراین، مهمترین گام در ترک خود ارضایی زنان است که مسائل شهوت انگیز و تحریکات جنسی مثل اعتیاد به پورنوگرافی، عکس و مکالمه ایی را از زندگی مان حذف کنیم. در مقابل، اگر شرایط پاسخ به آن از طریق رابطه جنسی را ندارید، سعی کنید که این نیروی بزرگ را برای کارهای سودمند دیگری صرف نمایید یا اینکه ذهن خود را مملو از هدف ها و فعالیت های سودمند کنید. به عنوان مثال، ورزش کردن، پیشرفت تحصیلی، رقابت سالم، فعالیت های اجتماعی، سبک زندگی سالم و … همگی بر خارج کردن ذهن از مدار مسائل جنسی کمک می کنند. احساس گناه و افسردگی که در اثر خودارضایی زنان به وجود می آید، و همچنین میل به صرف وقت بیشتر برای انجام آن بتدریج سبب به انزوا کشیدن فرد می شود.

    مسائل عفونتی و همچنین مسائل استرسی و اضطرابی بیشتر مطرح است. هر کاری که شما را به فکر خود ارضایی بیندازد آن کار را سریع ترک کنید. از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی‏‌های تحریک‏ کننده و فکر در مورد آن‌ها دوری کنید و اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش و برنامه‌های جمعی پر کنید. اضطراب دختران به خاطر وحشت آن‌ها نسبت به از دست دادن بکارت خود. زنان به زمان بیشتری برای پر شدن و لذت بردن کامل نیاز دارن تا بتوانند خود را تخلیه کندد زنان عاشق وقت اضافه در معاشقه و ملاعبه هستند این وقت را باید کاملا جدی بگیرید. ولی الان شده هفته ای 1 بار و دارم همین فرمون رو میرم ولی میخوام ترک کنم برام دعا کنید .

    به خاطر داشته باشید برای ترک کامل خودارضایی لازم است، موارد یاد شده را تکرار کنید و تا درمان کامل این عارضه در انجام آن ها کوتاهی نکنید. این فرد با تجسم فرد جذابی در ذهن خود رابطه ی جنسی را به صورت مجازی تصویر سازی می کند. دعا همچون باران بهاری است که سرزمین دل ها را سیراب می کند و آرامش را بر شاخسار روح و جان آدمی ظاهر می سازد.

    خودارضایی زنان و دختران معمولا در شرایطی صورت می‌گیرد که فرد دسترسی به رابطه جنسی ندارد. این مسئله به خصوص در دوران نوجوانی و بلوغ که میل جنسی به تازگی بیدار می شود و فرد تمایل به کشف تجربه ها و لذت های جدید دارد بیش تر دیده می شود. برای شناخت بیش تر در زمینه علت خودارضایی در سنین مختلف کلیک کنید. به علت حساسیت‌های فرهنگی بررسی کردن شیوع خودارضایی در دختران کار دشواری به نظر می‌رسد. بسیاری از بانوان علی‌رغم انجام دادن آن، در موردش صحبت نمی‌کنند و قصد در پنهان کردنش را دارند. اما آمارهای متفاوتی که در جوامع مختلف به دست می آید بین 40 تا 80 درصد می‌تواند متغیر باشد.

    بنابراین فرد مبتلا به افسردگی و خلاء عاطفی یا حتی اضطراب و کاهش اعتماد به نفس می شود. نوسانات هورمونی ناشی از بلوغ در دختران و پسران، آن ها را وارد مرحله ای می سازد که تمایلات جنسی در آن ها شعله ور خواهد شد. اکثر افراد در سن بلوغ به دلیل نداشتن شریک جنسی، به خودارضایی روی می آورند. فردی که به خود ارضایی روی می‌آورد، در صورتی که مجرد است می‌تواند از مشاوره و روان درمانی فردی کمک بگیرد و در صورت تاهل بهتر است از مشاوره زوج درمانی بهره ببرد. زوج درمانی به شکل کاملا تخصصی به ریشه‌یابی علت خود ارضایی زوجین می‌پردازد و با تشخیص آن کمک زیادی به برطرف شدن این حالات در زوجین می‌کند.

    ولی در این یکماه که قرص مصرف کردم هیچ حس و هیچ چیزی نداشتم برای همین نگران شدم . پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد. تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

    فردی که به شکل روتین و مقدار زیاد این کار را انجام می‌دهد، عزت نفس و اعتمادبه‌نفس خودش را از دست داده و دائم یک احساس کمبود و یا ضعف درونی می‌کند. از دیگر عوارض خود ارضایی باید به افسردگی و اضطراب بالا اشاره کرد. کسانی که به طور مداوم به خود ارضایی روی می‌آورند، در یک احساس گناه و تحقیر دائمی قرار می‌گیرند و به صورت مکرر به خاطر انجام این کار، خودشان را سرزنش می‌کنند. بنابراین می‌توان بروز افسردگی و اضطراب را از عوارض مهم خود ارضایی دانست که با احساس خودسرزنشگری، رفتارهای وسواسی و تنش‌های روحی همراه است. بسیاری از افراد و به‌ویژه نوجوانانی که در سن بلوغ قرار دارند، برای تجربه کردن لذت جنسی به خود ارضایی روی می‌آورند.

    آن ها ممکن است در سنین بسیار پایین متوجه شوند که می توانند با تحریک کردن کلیتوریس به لذت برسند. دختران در سنین پایین با روش های مختلفی مثل استفاده از فشار آب و یا فشار آوردن به کلیتوریس و دیگر قسمت های آلت زنانه توسط اجسام مختلف، به این لذت دست می یابند. یکی از مهمترین عوارض خود ارضایی دختران ریزش موی سر است که در قیافه و اعتماد به نفس شخص هم تاثیر می گذارد.

    خود ارضایی مردان معمولا در سنین ۱۲ تا ۱۵ سالگی اتفاق می افتد. در پسران جوان معمولا به هنگام دوره بلوغ و با کشف ارتباطات جنسی شروع می شود. در گذشته مرز بین فهم و عدم فهم از رابطه جنسی برای پسران با تجربه ارتباط جنسی اتفاق می افتاد. اما امروزه با گسترش اینترنت و هرزه نگاری مردان بدون تجربه رابطه جنسی فهم کاملی از روابط خواهند داشت. معمولا پسران بیشتر از دختران به خودارضایی پرداخته و ساعات بیشتری را برای انجام این عمل صرف می کنند.

    استفاده بیش از حد از ویبراتور سبب می شود که از دستگاه تناسلی رفع حساسیت شده و فرد در یک رابطه جنسی طبیعی نتواند به ارگاسم برسد. بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود. بدلیل کاهش قدرت بدنی و همچنین ایجاد بلوغ زودرس و تاثیرات هورمونی باعث کوتاهی قد می شود.

    جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از ، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. مثل مشهور که ماهی را هر موقع از آب بگیری تازه است بهترین کار اتخاذ یک تصمیم قاطع، عمل به جمله مشهور که خواستن توانستن است می باشد و لذا اولین اقدام درمان تصمیم قاطع بر ترک خود ارضایی است.

    همچنین برای افزایش کیفیت رابطه جنسی با همسرتان؛ شما نیاز به شناخت خود، شخص فرد مقابل، تایید او و احساس خوشایند از رابطه را، در زندگی زناشویی بیان و ابراز کنید. در هر صورت معاشقه و رابطه جنسی نقش بسیار پر رنگی در شادابی یک زندگی زناشویی دارد. لازم به ذکر است که هیچ دلیل دقیقی برای ظهور آکنه شناخته نشده است، به غیر از اینکه آکنه بر اثر ترشح بیش از حد چربی بر اثر نوسانات هورمونی رخ می دهد. آکنه می تواند دلایل بسیار دیگری نیز داشته باشد و به روش های مختلفی درمان می شود. در حالیکه آکنه خفیف نیازی به مراجعه به پزشک ندارد، اما موارد شدید باید با روش هایی مانند داروهای تجویزی، رژیم غذایی و تغییرات سبک زندگی درمان شوند.