Activity

  • Rosa Locklear posted an update 1 year, 6 months ago

    در دوره ۴ساله، شورای پنجم حتی یک رام قطار خریداری نکردند و با شعار خرید ۶۳۰ واگن، به‌جز حرف، کمترین پرداخت برای شروع به ساخت صورت نگرفت. همچنین تعداد اتوبوس شهری در پایان دوره مدیریت جهادی به اذعان خودشان بیش از ۶هزار دستگاه بوده و در سال ۱۴۰۰ به کمتر ۲۲۰۰دستگاه تقلیل یافت. معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه نقشه‌های سه بعدی فضای زیرسطحی، خبر داد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. anonymous 24 – توزیع قدرت در ایران امروز گونه‌ای است که سهم نهادهای مدنی مثل خانواده‌ها، حزب‌های سیاسی‌، تشکل‌های صنفی و نهادهای مدنی فعال در حوزه‌های زندگی و جامعه و نیز بنگاه‌های اقتصاد در برابر نهاد حکومت همانند کاه در برابر کوه است. این توزیع قدرت به ویژه در سیاست خارجی بیشتر از هر جای دیگر نامتوازن و نامتعادل است و به نظر می‌رسد سهم نهادهای مدنی در این بخش چیزی نزدیک به صفر است.

    تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. تحریریه – شرکت تراشه سازی اینتل در مواجهه با کندی بازار رایانه شخصی، سرگرم برنامه … ایران پرس – نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل در نامه ای به رییس شورای امنیت دلایل و …

    ارومیه -با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام، یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه کشف و متلاشی شد. این روزها به مناسبت روز جهانی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. ۱۲ محصول جدید تولید شده در پارک فناوری پردیس رونمایی شد مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک همزمان با بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، صبح امروز با حضور «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد. اولین هتلی که در تهران تاسیس گردید گراند هتل لاله زار نام داشت. این هتل مدرن در ذهن همه مردم ایران به نام گراند هتل ماندگار شده است.

    وجود بیش از ۲۰۰ هزار پلاک فرسوده و ناکارآمد در تهران، تهدیدی است که در بحران‌هایی مثل زلزله، سیل، آتش سوزی و دیگر رویدادها و حوادث، پایتخت را آسیب پذیرتر کرده است. بر همین اساس شهردار تهران به تازگی از برنامه‌ها ومشوق‌های جدید برای تسریع در احیای این بافت ناکارآمدئ شهری خبر می‌دهد. سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سردیس سرلشکر فلاحی مهر توضیحاتی ارائه داد. از ابتدای شروع ناآرامی‌ها در ایران، شایعات مختلفی درباره فرار فرماندهان ارشد نظامی و مقامات رده بالای جمهوری اسلامی به مکان امن و کشورهای دیگر منتشر شده است، اما تاکنون هیچ سندی درباره این ادعاها ارائّه نشده است.

    صنعت گاز ایران همگام با آغاز سال نو شمسی که با عنوان «تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شد، افزون بر اینکه برای تحقق این موضوع گام‌های مهمی برداشته و برمی‌دارد، افزایش تولید گاز و شتاب‌بخشی به انجام طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی را در دستور کار دارد. مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی در نامه‌ای به چهار شرکت اصلی وزارت نفت برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی در منطقه عملیاتی سرخس و خانگیران، دستورهایی را ابلاغ کرد. رسانه‌های پاکستان به‌عنوان صدای افکار عمومی این کشور ضمن انتقاد از تعلل دولت‌های مختلف اسلام‌آباد در قبال طرح آی‌پی، از این طرح به‌عنوان کوتاه‌ترین، امن‌ترین، آسان‌ترین و اقتصادی‌ترین مسیر دستیابی این کشور به انرژی نام برده‌اند. امروز خبری مبنی بر توقیف پاسپورت‌های همایون شجریان و سحر دولتشاهی به نقل از شاهدانِ عینی رد برخی رسانه‌ها منتشر شد که ساعاتی بعد به تایید یکی از اعضای خانواده شجریان هم رسید. Find Out More ۱۶ مهر بود که پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.

    در نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارشی از مشکلات شهرک مسلمین در محدوده منطقه ۱۸ ارائه شد که طی آن به موضوعاتی نظیر برطرف شدن مشکلات بیش از ۴۸۰ پلاک در محله خرمن‌کوب، پیگیری شن چاله‌ها و برخورد با باندهای مخوف ساخت و ساز اشاره شد. «تفکری دوباره در گردشگری» شعار جهانی روز گردشگری است، اما در کشور با وام‌گرفتن از این شعار، «رویش اندیشه‌های نو در گردشگری ایران» به‌عنوان شعار کشورمان در راستای پاسداشت این ایام انتخاب شده است. اکنون در جهان صنعت گردشگری یک شاخص مهم در مدیریت شهرها، اقتصاد و توسعه پایدار شهری محسوب می‌شود و از این رو ضرورت دارد به این مقوله توجه ویژه‌ای شود و برای تسهیل تحقق این امر مهم ۵پیشنهاد یا راهکار می‌توان ارائه داد. دولت‌ها که تغییر می‌کنند بیشتر نیروهای تحلیلی و نیز سردبیری و مدیران اصلی این روزنامه نیز تغییر می‌کنند. حالا روزنامه ایران در اختیار نیروهای هوادار و مورد اعتماد دولت سیزدهم است و اعضای تحلیلی و گردانندگان اصلی این روزنامه و خط‌دهندگان پیدا و پنهان آن بیشترین کوشش را برای دفاع از کارنامه و برنامه دولت به کار می‌گیرند. یکی از کارهای اصلی روزنامه دولت سیزدهم این است که پاسخ منتقدان به دولت را بدهد و حتی تا جایی پیش برود که برخی اوقات با عبارات سخیف منتقدان دولت را سرکوب کند.

    اما این پیامک‌ها با واکنش مقامات این دو استان مواجه شده و آنها جریان وام… شهرت وقتی خبر به دست آمده از یک شخص مشهور باشد مثل رئیس‌جمهورباشد آن خبر را جالب می‌سازد یا مثل خداحافظی یک بازیکن خیلی معروف از تیم ملی آن کشور که جنجال آفرین است. موضوعات مشترک گزارش‌های خبری شامل جنگ، دولت، سیاست، آموزش، بهداشت، محیط زیست، اقتصاد، فرهنگ، تجارت، مد و سرگرمی و همچنین رویدادهای ورزشی، رویدادهای عجیب و غریب یا غیر معمول است.

    در زمان اولین شاهان قاجاراین مرکز به صورت سنتی به درمان بیماران می پرداخت و توسط حکیم باشی اول و تعدادی از دستیاران اش اداره می شد. اما با گسترش تهران این سبک معالجه نمی توانست بر طرف کننده نیاز شهر باشد. مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از تعمیرات تخصصی ۷۴ دستگاه پل سواره رو طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. سازمان توسعه تجارت ایران بر اساس تصویب نامه ای در تیر ماه سال ۱۳۸۳ تشکیل شد. این سازمان به عنوان یک نهاد مدیریتی در حوزه صادرات غیر نفتی است که نقش سیاست گذاری، هماهنگی، نظارت و راهبری را در این حوزه مهم به عهده دارد. همچنان وضعیت کیفیت هوای شهر تهران پس از گذشت ۶ روز، قابل قبول است.

    زینب موسوی، طنزپردازی که با نام مستعار امپراتور کوزکو در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند امروز توسط نیروهای امنیتی در قم بازداشت شد به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ادمین صفحه کاربری زینب موسوی صبح روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه از دستگیری این طنز پرداز مشهورِ فضای مجازی خبر داد. موسوی با لقب «امپراتور کوزکو» در فضای مجازی ویدئوهای طنز انتقادی منتشر می کرد و محبوبیت بسیاری داشت. سازمان برنامه و بودجه کشور بخشنامه بودجه سال آینده را به همراه ۵ پیوست منتشر کرده و در آن چشم‌اندازی از افزایش حقوق کارمندان و نحوه استخدام نیروی جدید ارائه کرده است.

    ساعت24- اخیرا در محافل سیاسی، دیپلماتیک و رسانه‌ای مسئله استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بسیار داغ شده است؛ اتفاقی که کاهش سطح روابط دیپلماتیک کی یف با تهران را رقم زد. در همین رابطه یکی از سناریوهای محتمل در خصوص احتمال فروش پهپادها از سوی ایران به روسیه با هدف به‌کارگیری در جنگ اوکراین ناظر به تلاش‌های جمهوری اسلامی برای خرید جنگنده سوخو – ۳۵ است. در این میان گفته‌های امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این خصوص (خرید سوخو – 35) برخی واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

    کما اینکه در اعتراضات عراق نیز صدر، ایران و جریان سیاسی وابسته به تهران (چارچوب هماهنگی) را متهم اصلی فساد و بن بست سیاسی در این کشور معرفی کرده است. مکمل این فضاسازی رسانه ای به اقدامات میدانی او طی ۱۰ روز اخیر در عراق باز می گردد. رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت ملی گاز ایران ضمن رونمایی از برنامه سه‌گانه صنعت گاز برای کاهش مشعل‌سوزی در پالایشگاه‌های گاز کشور، از اقدام برای جمع‌آوری سالانه بیش از ۲ هزار میلیون مترمکعب گاز مشعل در پالایشگاه‌های پارس جنوبی به‌منظور حفظ محیط زیست خبر داد. وزارت خارجه انگلیس با سوء استفاده از مرگ مهسا امینی و به بهانه حوادث اخیر در ایران اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه پلیس امنیت اخلاقی و چند مقام ایرانی اعمال کرده است. بر اساس بیانیه وزارت خارجه انگلیس، پنج مقام ارشد امنیتی کشورمان از جمله «غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، «حسن کرمی» فرمانده یگان ویژه پاسداران ناجا و «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در فهرست تحریم‌ها… شب گذشته علی اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود و از صبح امروز موجی از واکنش‌ها به سخنانی که در این برنامه بیان کرد، آغاز شده است.

    به این ترتیب نهاد حکومت در ایران سکاندار تک و تنهای کشتی سیاست خارجی است. ساعت24- بازار آنلاین ایران با حدود 300 هزار فروشگاه تعطیل شده است. بازاری که اندازه آن تقریبا معادل 750 بازار سنتی مانند بازار تجریش است و 9 میلیون نفر ایرانی کرکره کسب‌وکار آنلاین خود را پایین کشیده‌اند. به جز این معاملات بازارهای ارز دیجیتال در ایران با حدود 12 میلیون معامله‌گر تعطیل شده است.

    روز جهانی و هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای مطالبه کودکان از حقوق قانونی خود از شخص ارشد استان بود. در تازه ترین این دست اظهارنظرها، رئیس دولت اعتدال گفته است که «صداوسیما از صددرصد فرصت موجود برای انتقاد علیه دولت استفاده می کند». ضمن این که تاکید می کنیم 25 درصد مانده از متناسب سازی از سازمان طلب داریم اعلام می کنیم که تا کنون 2 بار متاسب سازی در سالهای 99 و 1400 انجام شده است و ما پیگیر هستیم که مانده آن را نیز محقق و به حساب بازنشستگان پرداخت شود.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. Continue نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. تازگی بستگی دارد که خبر مناسبتی باشد یا نه اگر مناسبتی باشد در صورتی که از آن مناسبت زمان زیادی بگذرد دیگر ارزش خبری نخواد داشت.

    از تکذیبیه سازمان هواپیمایی تا مطالب انتقادی در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی. – اخبار رسانه ها – به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته علی اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود. پیگیری‌های از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد این سازمان (به‌عنوان متولی پرداخت یارانه نقدی) هیچ برنامه‌ای برای پرداخت وام ۱۰ میلیونی یارانه ندارد. این سازمان نه چنین وامی را پرداخت می‌کند و نه برنامه‌ای برای پرداخت آن دارد. برخی از گزارش‌ها حاکی است که بیشترین تعداد پیامک برای مردم قم و کرمانشاه ارسال شده است.

    مهران مدیری پُست جنجالی هفته گذشته خود درباره ممنوعیت پخش برنامه دورهمی را از اینستاگرام خود پاک کرد. بعد از اعلام تصمیم مسئولان سرویس جهانی بی بی سی برای تعطیلی رادیوهای فارسی و عربی آن، سوالاتی درخصوص این اقدام و جایگزین‌های رادیوهای مذکور مطرح می‌گردد. بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

    اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران – کرج از محدوده پل کلاک تا پل سنگین ودر آزادراه کرج – قزوین در محدوده ترمینال شهید کلانتری نیمه سنگین گزارش شده است. سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل گهر به تمجید از قلعه نویی پرداخت. رئیس هیأت مذاکره کننده لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، توافق به دست آمده را یک پیروزی برای لبنان توصیف کرد. خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد. بهاره رهنما به تازگی عکس هایی در اینستاگرام خود با متن عربی و در دبی منتشر کرده است که به شایعات ازدواج سوم او دامن زده است.

    سرکرده گروهک تروریستی منافقین با سفیر رژیم اشغالگر قدس در آلبانی دیدار کرد. گفتگوی سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد با رئیس دادگستری بخش کهریزک کوتاه اما با امید و خبرهای خوب برای شهروندان بخش بود. تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. اغلب خانه‌های این روستا را ۱۲۰ سال پیش برای افرادی ساخته بودند که در معدن ذغال سنگ آن منطقه کار می‌کردند .

    در ادامه حمایت مقامات غربی از اغتشاشات اخیر، رئیس کمیسیون اروپا ضمن اتهام زنی علیه مجریان قانون در ایران، در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد زمان اعمال تحریم های ضد ایرانی فرا رسیده است. مجاورت به معنای نزدیکی خبر به زندگی مردم باشد مثلاً ممکن است برای یک کشور که هیچگونه مناطق نفت خیزی وجود ندارد خبر افزایش قیمت نفت مهم نباشد. فیلم

    انگیزه دولت های خارجی برای فتنه در ایران از منظر رهبر … سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه مصوبات مهمی را درپی داشت که در صورت اجرای کامل آنها پیشرفت استان را به همراه خواهد داشت. معاون دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد که پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد تعلیق نشد، بلکه به‌طور یک‌جانبه توسط آمریکایی‌ها نابود شد.

    تمامی حقوق این سایت برای شبکه اطلاع رسانی نفت و گاز محفوظ است. امید عالیشاه یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس بود که در چند بازی اخیر این تیم نتوانست در ترکیب حاضر باشد و تیمش هم از این بابت لطمه خورد. علاوه بر آسیب‌های کوتاه مدت این موضوع، در بلند مدت به غربال در صنعت خرده‌فروشی منجر خواهد شد و بعضی بازیگران صنعت تا پایان امسال حذف شده و برخی برندهای… البته تاثیرات شخصی بحران بر افراد و رهبران سازمان نیز جای خود را دارند.

    در این روزها اغلب این کلمه برای نشر خبر بوسیله ٔ رادیوها بکار میرود. متا پلتفرم از هدست واقعیت مجازی و ترکیبی Quest Pro خود رونمایی کرد که نقطه عطفی برای ورود مارک زاکربرگ، مدیرعاملاین شرکت به بازار رده بالای دستگاه‌های رایانش واقعیت توسعه‌یافته است. اکونومیک تایمز روز چهارشنبه (امروز) گزارش داد که شرکت اسپیس‌ایکس قرار است به دنبال مجوز راه‌اندازی خدمات اینترنت ماهواره‌ای خود (استارلنک) در هند باشد. مخازن زباله‌ای که از چرخه خدمات شهری خارج شده‌اند، پس از بررسی و رفع نواقص و آسیب‌ها و تعمیر، شست و شو و رنگ آمیزی و مجددا در جهت پاکیزگی شهر به کار گرفته می‌شوند.

    برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) است. اولین فروشندگان بومی محلی که محصولی ازطریق دیجی‌کالا فروخته‌اند، صنایع دستی با سهم ۴۵ درصدی،‌ خانه و کاشانه با سهم ۲۸ درصدی، مد و پوشاک با سهم ۱۷ درصدی و خوراکی‌ها با سهم ۱۰ درصدی بوده است.

    تیم استقلال خوزستان امروز بیستم مهرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری آستارا رفت. سخنان وزیر کشور در حالی است که منابع رسمی گزارش داده اند، طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان، تجمعات و مسدود کردن معابر منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند. این گزارش، صرفا یک گزارش خبری است که ارزش‌های خاص خود را دارد اما عنصر خبرنگار، جهان‌بینی، تمایلات و دیدگاهش در آن کم رنگ و شاید بی‌تأثیر است. این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که گاهی اخبار به عنوان ابزاری برای امیدبخشی، ترسیم فضای رو به رشد، ایجاد احساسات وطن پرستانه و… استفاده می‌شوند و عدم ارتباط گیری مخاطب با خبر، هیچکدام از اهداف فوق را برآورده نمی‌سازد.[۱۵]بنابراین گزارشگران از روشی با نام روایت خبری برای پوشش رویدادهای مورد نظر، استفاده می‌کنند.

    پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند. نامه ۳ هزار معلم به رهبر انقلاب؛ دسیسه‌های هویتی دشمنان را ناکام می‌گذاریم روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

    پایگاه هاو یا شرکت‌هایی هستند که توسط افرادی تحت عنوان خبرنگار اخبار هر روز را از مناطق مختلف جهان جمع‌آوری کرده و در بانک اطلاعاتی خود ذخیره می‌کنند. برخی از این اخبار توسط مرکز انتشار اخبار خبرگزاری انتشار پیدا می‌کند. صندوق بین‌المللی پول با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از جنگ اوکراین، قیمت‌های بالای انرژی و مواد غذایی و بالا بردن پی در پی نرخ‌های بهره، پیش‌بینی رشد جهانی خود را برای سال ۲۰۲۳ کاهش داد. ناصر الدین شاه در سال 1247 تصمیم گرفت در شهر تهران بلند ترین ساختمان را بسازد و بخش شرقی کاخ سلطنتی را برای احداث این بنا در نظر گرفت.

    با تغییرات ساختاری جدید، رئیس شورای عالی مناطق آزاد از سوی وزیر اقتصاد … مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، بیش از 118 میلیون دنبال کننده را در فیسبوک ظرف چند ثانیه به دلیل اشکالی که کاربران در سراسر جهان با آن روبرو شدند، از دست داد. رئیس کمیسیون اروپا طی اظهارنظری خواستار وضع تحریم های جدید علیه ایران شد. 3 هزار نفر از معلمان کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه های دانش آموزان تأکید کردند.