Activity

  • Mcfadden Joyce posted an update 1 year, 6 months ago

    کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. بسیاری از تحلیل‌گران شیطنت‌های نمایشی کارگردان را طراحی و قابل پیش‌بینی شده‌ برای مطرح شدن فیلم در آمریکا و نزدیک شدن به مجسمه اسکار توصیف می‌کنند. چرا بدون هیچ کار فرهنگی خاصی اما پیر و جوان جامعه می‌دانند که “حمل سلاح سرد جرم است” و کسی هم در این باره معترض پلیس نیست؟ این سوالی است که در بحث “جرم بدحجابی” نیز باید به آن پرداخته شود.

    با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت. شروین حاجی‌پور، خواننده‌ ترانه‌ «برای» پس از گذشت چند روز از آزادی‌اش، با انتشارِ ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند. یک اعتیاد همه‌گیر در فوتبال آلمان در بوندسلیگا به گرد پای ژاپن هم نمی‌‎رسیم به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی‌های شاغل در بوندسلیگا می‌پردازیم.

    اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران – کرج از محدوده پل کلاک تا پل سنگین ودر آزادراه کرج – قزوین در محدوده ترمینال شهید کلانتری نیمه سنگین گزارش شده است. سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل گهر به تمجید از قلعه نویی پرداخت. رئیس هیأت مذاکره کننده لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، توافق به دست آمده را یک پیروزی برای لبنان توصیف کرد. خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد. بهاره رهنما به تازگی عکس هایی در اینستاگرام خود با متن عربی و در دبی منتشر کرده است که به شایعات ازدواج سوم او دامن زده است.

    explanation شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش برای پدرش محمدرضا شجریان، ابراز دلتنگی کرد. نتشار تصویری از احسان کرمی، مجری مشهور و صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه کلاه‌قرمزی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. یک مطالعه علمی نشان می‌دهد، مصرف برخی مواد خوراکی از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین ایجاد آسیب شناسی‌های عصبی جلوگیری می‌کند. نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری تحليلی فرارو بلامانع است.

    در دوره ۴ساله، شورای پنجم حتی یک رام قطار خریداری نکردند و با شعار خرید ۶۳۰ واگن، به‌جز حرف، کمترین پرداخت برای شروع به ساخت صورت نگرفت. همچنین تعداد اتوبوس شهری در پایان دوره مدیریت جهادی به اذعان خودشان بیش از ۶هزار دستگاه بوده و در سال ۱۴۰۰ به کمتر ۲۲۰۰دستگاه تقلیل یافت. معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه نقشه‌های سه بعدی فضای زیرسطحی، خبر داد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. ساعت 24 – توزیع قدرت در ایران امروز گونه‌ای است که سهم نهادهای مدنی مثل خانواده‌ها، حزب‌های سیاسی‌، تشکل‌های صنفی و نهادهای مدنی فعال در حوزه‌های زندگی و جامعه و نیز بنگاه‌های اقتصاد در برابر نهاد حکومت همانند کاه در برابر کوه است. این توزیع قدرت به ویژه در سیاست خارجی بیشتر از هر جای دیگر نامتوازن و نامتعادل است و به نظر می‌رسد سهم نهادهای مدنی در این بخش چیزی نزدیک به صفر است.

    دولت هيچ سرمايه گذاري و نقشي به جز نقش نظارتي در آن نداشته و ندارد. هيات امناي سازمان تامين اجتماعي داراي كميته هايي است كه انتظار مي رود نام كميته ها و اعضاي آن و همچنين گزارشي از مسائل مطرح در آن به مردم داده شود. مواد مهمی از قانون کار پس از صدور دادنامه شماره 179 هیات عمومی دیوان عدالت اداری از حیز انتفاع ساقط و بی اثر گردید و قابلیت اجرایی آن از بین رفت. احتمال دارد در انتخابات میان‌دوره‌ کنگره آمریکا که ماه نوامبر برگزار می‌شود، جمهوری‌خواهان با ۴۷ درصد در مقابل ۴۶ درصد، دموکرات‌ها را شکست دهند. با تشكيل كانون انجمن هاي تخصصي صنفي كارگران ساختماني كشور مسائلی مثل تعيين دستمزد یک گروه تخصصی توسط انجمن تخصصی آن گروه شغلی بهتر و کامل تر پیگیری خواهد شد.

    پایگاه هاو یا شرکت‌هایی هستند که توسط افرادی تحت عنوان خبرنگار اخبار هر روز را از مناطق مختلف جهان جمع‌آوری کرده و در بانک اطلاعاتی خود ذخیره می‌کنند. برخی از این اخبار توسط مرکز انتشار اخبار خبرگزاری انتشار پیدا می‌کند. صندوق بین‌المللی پول با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از جنگ اوکراین، قیمت‌های بالای انرژی و مواد غذایی و بالا بردن پی در پی نرخ‌های بهره، پیش‌بینی رشد جهانی خود را برای سال ۲۰۲۳ کاهش داد. ناصر الدین شاه در سال 1247 تصمیم گرفت در شهر تهران بلند ترین ساختمان را بسازد و بخش شرقی کاخ سلطنتی را برای احداث این بنا در نظر گرفت.

    در سال 1283 همجری شمسی برای نخستین بار اولین سالن سینما در ایران با تلاش صحاف باشی در خیابان چراغ برق تهران افتتاح گردید. سینما یا سینماتوگراف که 10 سال قبل توسط براداران لومیر اختراع گردید توانست همانند عکاسی و چراغ برق نظر شاهان قاجاری را به خود جلب نماید و راهی ایران و تهران شود. البته نخستین دستگاه سینماتوگراف توسط مظفرالدین شاه وارد ایران شد. این دستگاه در 21 شهریور ماه سال 1280 شمسی از دروازه گمرک تهران ترخیص گردید و توسط صحاف باشی به تهران منتقل شد. در واقع تهران نیازمند مریض خانه ای بود که به شیوه مدرن بتواند به درمان و معالجه بیماران بپردازد. این موضوع به یکی از دغدغه ها و آرزوهای میرزا تقی خان تبدیل شده بود که بعد از مرگ وی تحقق یافت.

    در زمان فتحعلی شاه وی به دلیل نزدیکی زمین به ارگ دستور صادر نمود که برای نگهداری توپ ها و اداوت نظامی از این زمین استفاده نمایند. اما امیرکبیر با این موضوع مخالفت کرد و با دانش و اندیشه خاصی که داشت دستور داد که ساخت و سازهایی در این زمین و منطقه انجام شود. در واقع چون امیرکبیر مدتی قبل به مسکو و استانبول سفر کرده بود می دانست که میدان مرکزی در این شهرها چه اهمیت و نقشی دارد ، به همین دلیل تصمیم گرفت که ساخت و سازهایی در آن انجام شود. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ علت افزایش زمان ترافیک صبحگاهی در مهر ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

    درامِ کنونی تئاتر سیاسی آمریکا، پایانی آبرومندانه نخواهد داشت». رسانه‌های غربی می‌گویند پهپادی ایرانی ورق جنگ اوکراین را به سود روسیه برگردانده‌اند. از جمله این پهپادها شاهد-۱۳۶ است که وقتی روی هدفش قفل کرد، دیگر سخت می‌توان جلویش را گرفت. تیم ملی مکزیک درحالی پای به رقابت‌های جام جهانی می‌گذارد که پیش از این هیچگاه موفق به راهیابی به جمع چهار تیم برتر نشده است. خبرنگار آبولا پرتغال معتقد است مهدی طارمی یک ستاره فرصت طلب و باهوش است و ایران اگر چند بازیکن مثل طارمی دارد حق دارد مدعی حضور در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

    وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای، از شهروندانش خواست به ایران سفر نکنند. به گزارش ایسنا، وبگاه وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای از شهروندانش خواست به دلیل آنچه «وضعیت امنیتی متشنج، تهدید تروریسم منطقه‌ای و احتمال بازداشت خودسرانه» خوانده شده، از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند. کانادا همچنین از شهروندانش خواست که در صورت امکان ایران را ترک کنند. «خروج ممنوع» گزارش سازندگی از ضبط گذرنامه تعدادی از هنرمندان که به‌دلیل نوشته‌ها یا اظهاراتشان در حمایت از اعتراضات مردمی است. » درباره شیوه برخورد با همایون شجریان، علی دایی و پیمان قاسمخانی و جایگاهشان.

    امسال در حالی هفته نیروی انتظامی را گرامی می داریم که حوادث و بحران های رخ داده در هفته های اخیر همانند مقاطع مشابه نقش و اهمیت نیروی انتظامی در حراست از امنیت مردم و جامعه را متجلی کرده است. معماری شهری یکی از تأثیرگذارترین عوامل‌ به‌وجود آمدن یک خاطره جمعی است که نتیجه‌اش ایجاد هویت‌جمعی و در نهایت هویت ملی خواهد بود. my latest blog post و نمادهای شهری یکی از عناصر ساخت شهرها هستند که همواره با تحولات تاریخی و فرهنگی در ادوار مختلف به‌وجود می‌آیند، شکل می‌گیرند و تغییر می‌کنند و این قدرت را دارند که به شهرها هویت ببخشند و این هویت را تکثیر کنند.

    برای تهیه گزارش برندکارفرمایی سال 1400 ایران تلنت، 24 هزار و 974 نفر مشارکت داشته‌اند که 35 درصد آن ها بین 25 تا 30 سال سن داشتند. 36 درصد افرادی که مورد پرسش واقع شده‌اند، کارشناس، 23 درصد در سطح سرپرستی و مدیریت و 14 درصد کارشناس ارشد بوده‌اند. در ابتدای پروژه کارآفرینی بومی دیجی‌کالا استان کرمان با سهم 19درصدی استان پیشرو در تعداد فروشندگان بود. استان اصفهان با سهم 16درصدی، استان تهران با سهم 13درصدی، استان‌های کرمانشاه، فارس و خوزستان با سهم 6درصدی و سایر استان‌ها نیز با سهم 36درصدی توانستند در این پروژه حضور یابند. پاز آنلاین – رهبر انقلاب خطاب به روسای قوا و مدیران کشور توصیه ای مهم مطرح کردند. آنطور که سخنگوی دولت گفته است فعلا تغییری در نحوه واریز یارانه ها ایجاد نخواهد شد و یارانه به صورت ماهانه پرداخت می شود.

    صنعت گاز ایران همگام با آغاز سال نو شمسی که با عنوان «تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شد، افزون بر اینکه برای تحقق این موضوع گام‌های مهمی برداشته و برمی‌دارد، افزایش تولید گاز و شتاب‌بخشی به انجام طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی را در دستور کار دارد. مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی در نامه‌ای به چهار شرکت اصلی وزارت نفت برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی در منطقه عملیاتی سرخس و خانگیران، دستورهایی را ابلاغ کرد. رسانه‌های پاکستان به‌عنوان صدای افکار عمومی این کشور ضمن انتقاد از تعلل دولت‌های مختلف اسلام‌آباد در قبال طرح آی‌پی، از این طرح به‌عنوان کوتاه‌ترین، امن‌ترین، آسان‌ترین و اقتصادی‌ترین مسیر دستیابی این کشور به انرژی نام برده‌اند. امروز خبری مبنی بر توقیف پاسپورت‌های همایون شجریان و سحر دولتشاهی به نقل از شاهدانِ عینی رد برخی رسانه‌ها منتشر شد که ساعاتی بعد به تایید یکی از اعضای خانواده شجریان هم رسید. شنبه ۱۶ مهر بود که پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.

    ارومیه -با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام، یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه کشف و متلاشی شد. این روزها به مناسبت روز جهانی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. ۱۲ محصول جدید تولید شده در پارک فناوری پردیس رونمایی شد مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک همزمان با بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، صبح امروز با حضور «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد. اولین هتلی که در تهران تاسیس گردید گراند هتل لاله زار نام داشت. این هتل مدرن در ذهن همه مردم ایران به نام گراند هتل ماندگار شده است.

    این سینما به سینما خورشید شهرت یافت و در آن فیلم های کمدی کوتاهی به صورت مرتب و پشت سرهم به نمایش در می آمد. چهاردهم مهرماه نه‌تنها روزی مهم و فرخنده برای تهران بلکه برای ایران و قاره آسیاست؛ از همین‌رو هم شورای شهر تهران در سال ۱۳۹۵ با هدف گرامیداشت و ارزش‌گذاری برای این شهر و ویژگی‌های آن چهاردهم مهرماه را به نام روز تهران نامگذاری کرد. website link -پنجاه‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در حالی کمتر از ۵۰ روز دیگر شروع می‌شود که فراخوان آن به تازگی منتشر شده و در میان دست‌اندکاران اجرایی آن نیز نامی از سینماگران به چشم نمی‌خورد.

    شفافیت دستگاه‌های دولتی از موضوع‌هایی بوده که در سال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود، موضوعی که برای بهبود شرایط کسب‌وکارها و صدور مجوز برای آنها، دسترسی آزاد به اطلاعات و دیگر مسائل مرتبط حیاتی و لازم است. کلیه حقوق این سایت متعلق به خبر داغ بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. قیمت طلا از مهر ماه سال ۱۳۹۲ در حالی هزار و ۳۰۸ درصد رشد کرده که بازدهی… حوادث رخ‌داده بعد از مرگ مهسا امینی وارد هفته چهارم خود می‌شود و همچنان سؤال‌های فراوانی درباره این پرونده وجود دارد.

    مطمئن باشید که بزودی ایران عزیز، با پاکسازی خود از طیف نفوذی و افسادطلب، طعم واقعی اسلام ناب را به اهالی سرزمین وحی میچشاند. چرا کامنت بعضی از خبر های خاص رو میبندید؟ می‌دونم کار کردن و صحبت کردن سخته .